Wat vreemd hehe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik vind oorbellen bij mezelf ook walgelijk kut![]()
Horloge heeft nog nutIk moet er weer een kopen eigenlijk, mobiel is toch irritant om steeds te pakken
Okey.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sorry, meneer IHVK, ik zal het nooit meer doen. Mag ik nu op je feestje komen?
Één van de 2quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat vreemd hehe.
Ik wil ook een nieuwe..heb een hele mooie van Michael Kors gezien..als ik één van de 2 tentamens haal dan ga ik een mooi horloge halen
Ja wat nou..en weet je..als ik ze allebei niet haal dan verdien ik eigenlijk een troostcadeautjequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Één van de 2![]()
![]()
Ik wil gewoon zo'n vette Omega zoals uit James Bond
Ik hoor deze redenering te vaakquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja wat nou..en weet je..als ik ze allebei niet haal dan verdien ik eigenlijk een troostcadeautje![]()
Droom maar verder
is dát ding jouw droom? kan me haast niet voorstellen.quote:
Hoeft toch ook niet, dit is de overpriced collector's edition van Quantum of Solace (James Bond), dus ja. Maar ik vind dat soort horloges wel prima, ze lijken toch op elkaar. Zilver, paar knopjes aan zijkant en wat metertjes achter het glasquote:
Dus Kaesar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:13 schreef AryaMehr het volgende:
Weten jullie eigenlijk dat het Russische woord ''tsaar'' terugslaat op keizer wat weer terugslaat op de Romein Julius Caesar, maar dat Caesar eigenlijk verkeerd uitgesproken wordt? Aangezien het Romeinse C als een K werd uitgesproken en niet als een S?
Ja, gehad bij Latijn in de 1equote:Op donderdag 14 januari 2010 22:13 schreef AryaMehr het volgende:
Weten jullie eigenlijk dat het Russische woord ''tsaar'' terugslaat op keizer wat weer terugslaat op de Romein Julius Caesar, maar dat Caesar eigenlijk verkeerd uitgesproken wordt? Aangezien het Romeinse C als een K wordt uitgesproken en niet als een S?
Geen idee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus Kaesar.
Lijkt op keizer, hoe maken zij er dan tsaar van?
Ik vind dat zwarte erbij zo lelijk..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet, dit is de overpriced collector's edition van Quantum of Solace (James Bond), dus ja. Maar ik vind dat soort horloges wel prima, ze lijken toch op elkaar. Zilver, paar knopjes aan zijkant en wat metertjes achter het glas
ja, het leven van julius is eigenlijk het christelijke verhaal, vandaar ook dat de romeinen uiteindelijk de eerste zijn geweest die de christenen all over the world hebben gebracht. na een vervolging en spelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:13 schreef AryaMehr het volgende:
Weten jullie eigenlijk dat het Russische woord ''tsaar'' terugslaat op keizer wat weer terugslaat op de Romein Julius Caesar, maar dat Caesar eigenlijk verkeerd uitgesproken wordt? Aangezien het Romeinse C als een K werd uitgesproken en niet als een S?
In een hele highe bui.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus Kaesar.
Nee, wel een echtequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoeveel was ie?![]()
Of voor paar pond op de bazaar gehaald?
Ze spraken het anders uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus Kaesar.
C werd K en niet S (volgens de Russen en Arya dan)quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze spraken het anders uit.
Saisar, sasar. saar, tsaar. Zoiets
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zwitserse horloges zijn gewoon per definitie tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als we elk geloof afgaan, komen we altijd op de initiators uit. dat waren mensen. net als jij en ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
C werd K en niet S (volgens de Russen en Arya dan)
Hoe moet je dan op tijd komen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
anyhow. mannen/vrouwen die een "duur klokkie" om hun pols hebben, begrijpen niets van deze tijd. tijd is namelijk irrelevant. je moet juist je horloge afdoen.
Je lijkt wel een corpsbal manquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
anyhow. mannen/vrouwen die een "duur klokkie" om hun pols hebben, begrijpen niets van deze tijd. tijd is namelijk irrelevant. je moet juist je horloge afdoen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef Ayca het volgende:
Ik doe niet aan jonko'sJij misschien wel met je marokkanentopic
Oh grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Cool story, Hansel.
Ik kom altijd te laat en heb een horloge omquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent een Turk, vergeet dat niet Ayca.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent een Turk, vergeet dat niet Ayca.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kom altijd te laat en heb een horloge om
Brintaquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb opeens zin in pap gekregen. Hebben jullie dat ook wel: dat je plotseling ergens zin in krijgt?
Hield jij ook altijd van veel suiker in je pap?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
Brinta met een berg suiker erin.
En stroopquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hield jij ook altijd van veel suiker in je pap?
Jawel, maar niet in pap.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb opeens zin in pap gekregen. Hebben jullie dat ook wel: dat je plotseling ergens zin in krijgt?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hield jij ook altijd van veel suiker in je pap?
Lijkt me vrij normaal om plotseling ergens zin in te krijgen, maar goed. Ja dat heb ik vaker..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
Brinta met een berg suiker erin. honing erop.
Ja, meestal als ik net wakker word of op school tijdens de lessen. Dolma.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
Boeie, zolang het maar lekker is!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
en ik dacht nog wel dat ik de enige was die vroeger nog wel eens pap at. Zelfs toen was dat al ouderwets, volgens sommige mensen dan.
Precies.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Boeie, zolang het maar lekker is!
Fok de haters. Ik ga maar eens kijken of de supermarkt uberhaupt nog brinta verkooptquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Boeie, zolang het maar lekker is!
Mwhoa..naja weet je.quote:
Je luiheid is ongeëvenaard...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mwhoa..naja weet je.
Ik vind alles eigenlijk wel lekker..als ik het maar niet zelf hoef te maken/pakken
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Fok de haters. Ik ga maar eens kijken of de supermarkt uberhaupt nog brinta verkoopt.
Jawel, ik heb hier nog een doos liggen die ik laatst had gehaald.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Fok de haters. Ik ga maar eens kijken of de supermarkt uberhaupt nog brinta verkoopt.
Het is gezond én lekker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een papvreters hier. Nooit geweten dat volwassenen het ook eten.
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je luiheid is ongeëvenaard...
Waar ga je wél voor, behalve kleding
Nederlanders zijn niet veel lekkerder gewend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, er zijn tientallen lekkerdere dingen
Je gevatheid ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik( hiehie)
Uh..*mond open lege blik*
Dat haat ik zo erg he..als mensen hun mond open laten hangen.
En als ik vraag wat dan post je zeker een lijst met Turkse productenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, er zijn tientallen lekkerdere dingen
We zitten in het Marokkanentopic dus dat kunnen we hier wel zeggen toch mede allochtonen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet veel lekkerder gewend.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je gevatheid ook![]()
Ik vind het nog erger als mensen zeggen "pas op er vliegt een gebraden kip naar binnen!!1"
Jawel, ik zat ooit aan de brinta als onderdeel van mijn aankomdieet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kap even, dat weet je níet uit je hoofd
Je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet veel lekkerder gewend.
Maar je hebt het niet goed. Het is 325 kcal per 100 gram. Ik heb even snel gekeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, ik zat ooit aan de brinta als onderdeel van mijn aankomdieet.![]()
![]()
Gelukkig is dit fok, in het echt zal ik het niet zo snel zeggen, mensen gaan verkeerd denken.
Turşu...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En als ik vraag wat dan post je zeker een lijst met Turkse producten?
Je zegt het dus zelfquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik vind dat niet nóg erger hehe..
Juistem..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, ik zat ooit aan de brinta als onderdeel van mijn aankomdieet.![]()
![]()
Gelukkig is dit fok, in het echt zal ik het niet zo snel zeggen, mensen gaan verkeerd denken.
Papventje dat je er bent, als je pap had gegeten was je groot en sterk geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |