Helaas was het niet onder ede, dan kun je hem ook nog vervolgen voor meineed. Ik hoop ook dat het waar is dat Balkenende hierover niet de waarheid heeft gesproken. Dan lijkt het me inderdaad over en uit, tenzij de PvdA verder wil met MP die liegt, feiten verdraait en bedriegt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Benieuwd naar het antwoord. Erg goede vraag van Femke.
Als het bevestigend is, einde JP. Dat kan haast niet anders.
Da's om 21.20, dat moet makkelijk lukken. Maar het is vreemd dat hij een afspraak gaat maken terwijl zijn commissie hier gehoord wordt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Raar dat de tijd een beperkende factor is. Wat is er belangrijker dan dit uitvoerig te doen?
Twitter meldt dat Davids tv optreden in Moraalridders heeft..
Ik heb het niet gevolgd maar gaat het dan om dat document wat uitgelekt is in het NRC?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:56 schreef Horloge het volgende:
Halsema: For your eyes only-document is niet overlegd aan BuZa/Defensie, wel aan Wouter Bos. Balkenende heeft hierover lopen liegen tegenover de commissie.
Interessant... ben benieuwd hoe CDA paladijn Knevel dat dan gaat doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Raar dat de tijd een beperkende factor is. Wat is er belangrijker dan dit uitvoerig te doen?
Twitter meldt dat Davids tv optreden in Moraalridders heeft..
Je merkt aan alle kanten dat iedereen van het CDA of de commissie afvlakt of een andere interpretatie geeft aan de conclusies en uitleg. Nooit zullen ze een opmerking die tegen hun is als volledig accepteren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Interessant... ben benieuwd hoe CDA paladijn Knevel dat dan gaat doen
Om welk document gaat het hier?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:56 schreef Horloge het volgende:
Halsema: For your eyes only-document is niet overlegd aan BuZa/Defensie, wel aan Wouter Bos. Balkenende heeft hierover lopen liegen tegenover de commissie.
En het was een goede vraag. Erg goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef Horloge het volgende:
Fasseur heeft de vraag van Halsema helemaal niet beantwoord.
Dat is mij ook niet geheel duidelijk. Het schijnt te gaan om een brief die de ambassadeur van GB namens Blair aan Balkenende heeft overhandigd, en die heeft hem weer teruggegeven. In die brief stond informatie van Britse veiligheidsdiensten over Irakese massavernietigingswapens.quote:
En de vraag was ook echt niet moeilijk. Waarom kapt de voorzitter Halsema af?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
Fasseur is ook verdonkeremaner van beroep. Cda-mannetje.
Het is net afgelopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Bensel het volgende:
waar zitten jullie naar te kijken? politiek24 is het niet op?
Voorzitter had duidelijk aangegeven dat er geen toelichtingen en nieuwe vragen zouden worden getolereerd. Waarschijnlijk omdat het al het tweede vragenrondje was.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:38 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En de vraag was ook echt niet moeilijk. Waarom kapt de voorzitter Halsema af?
Beetje vaag. Ik neem aan dat Halsema het dan nu vraagt, of is dat not done?
Ja, ze wachten echt niet op jou hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef Kwaliteit het volgende:
de vergadering is nu opeens afgelopen? ik was even weg een kwartiertje
whehe, dat zal pijn doen. Ondertussen is er al zoveel gekronkeld, dat welke uitweg ze ook proberen te vinden, ze een eerdere statement hebben gedaan die dat blokkeert.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:37 schreef smoking-snares het volgende:
krantenartikel vanmorgen,
comissie davids keurt de brief van balkenende af, de kennis van toen was al genoeg.
de kennis van nu doet er niet toe, en is een belediging naar het volk, het volk verdient een adequaat antwoord van de regering op het rapport.
NRC.
heb nu even een binnenpretje, ik denk terug aan hamer die benadrukt dat deze brief een nieuw begin zal zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:39 schreef Bensel het volgende:
[..]
whehe, dat zal pijn doen. Ondertussen is er al zoveel gekronkeld, dat welke uitweg ze ook proberen te vinden, ze een eerdere statement hebben gedaan die dat blokkeert.
Alles staat of valt met de publieke ophef die er komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
heb nu even een binnenpretje, ik denk terug aan hamer die benadrukt dat deze brief een nieuw begin zal zijn.
als de reactie van de commisie davids het kabinet nog meer doet wankelen, zal die breif eerder het einde betekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |