In theorie zou de PvdA kunnen hebben gezien dat ze een paar zetels hebben gewonnen na hun eerdere vete met Balkenende, en willen ze nu op dezelfde route doorgaan in de hoop op meer waardering.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:22 schreef Ascendancy het volgende:
Ik hoop dat het weer vuurwerk wordt tussen PvdA en CDA![]()
Verwachten jullie dat dit gesprek nog enige invloed op wat dan ook gaat hebben=
CDA is gewoon een gevaar voor dit land. Zoals vele conservatieve partijen hebben ze antu-democratische dictatoriale neigingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:53 schreef One_of_the_few het volgende:
Van hearmse Buma probeert een uitspraak uit te lokken zodat cda kan zeggen: Kamer niet verkeerd ingelicht, de procedure om de kamer in te lichten moet op de schop.
Hij krijgt het er niet uit van Davids
Je bedoelt het belastingvoorstel dat niet bestaat en waar ook geen concrete plannen voor zijn? Dat 'voorstel'?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef Ascendancy het volgende:
Dat hebben ze toch alweer teniet gedaan met hun belastingvoorstel van 60%
Mensen moeten gewoon wennen aan het feit dat belastingen niet alleen maar omlaag kunnen gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef Ascendancy het volgende:
Dat hebben ze toch alweer teniet gedaan met hun belastingvoorstel van 60%
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:55 schreef nikk het volgende:
Journalisten als bron gebruiken voor het onderzoek.
PvdA
Dat was zijn vervolgvraag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
goed luisteren.
Hij vroeg of de bronnen van de journalisten zijn bekeken.
Journalisten met claims die wel terug komen in het onderzoek
Inderdaad, dat heb ik ook nooit begrepen. Al qaida zit toch in afganistan? Niet in irak.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:36 schreef Sloggi het volgende:
11 september en Saddam Hussein. Ik zie het directe verband niet.
En wie was er woordvoerder op dit punt van de VVD toen?quote:
Goede inderdaad, las het net op Van Dam zijn Twitter. Kansloos figuur, als hij het risico loopt om zich te moeten verdedigen kruipt hij snel onder tafel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En wie was er woordvoerder op dit punt van de VVD toen?
juist.
Het rapport van de commissie Davids.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef Kwaliteit het volgende:
waar gaat dit over???? nu live tweede kamer???
ik zag allemaal twitter berichten dus ik dacht: meteen kijken
Benieuwd naar het antwoord. Erg goede vraag van Femke.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:56 schreef Horloge het volgende:
Halsema: For your eyes only-document is niet overlegd aan BuZa/Defensie, wel aan Wouter Bos. Balkenende heeft hierover lopen liegen tegenover de commissie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |