Wat moest hij anders? Fristi was juist heel goed bezig deze aflevering.quote:Hint 08: Waarom neemt Frits risico en rent hij naar het geld terwijl hij al omsingeld is?
Ja precies. Ik vond het echt zo van: kijk mij eventjes goed mijn best gedaan hebben! Ik had het geld echt bijna hoor, echt bijna... maar ja... pech he??quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef cptmarco het volgende:
[..]
of als Mol zijnde net de finish niet halen...
Idd, het was gewoon alles of niets, niet geld uit de pot of niets....quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goede hint man!Nee, Frits had beter nog een uur in het huisje kunnen zitten en zo dus automatisch naar het geld hebben kunnen fluiten.
WAT?!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Tim er uit op dat hij dus op de verkeerd persoon zat.
Waar hij denkt dat het 't meest veilig is. Hij weet ook niks...quote:En hij geeft het geld van de pot waar het het meest veilig is. Dus Barbara is niet de mol (denk ik)
Zat ze er echt op, ja?quote:Hoe kun je in vredesnaam relax op een laptop zitten...
In de vorige aflevering wist ze ook dat er een kompas in het tasje zatquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, vind niemand het raar dat Barbera meteen weet dat ze in het stadhuis van gouda zitten?
Raar dat je dat van de binnenkant ziet
Zal vast een bordje ergens hebben gehangen. Bij bijna al die gebouwen staat een naam of iets dergelijks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, vind niemand het raar dat Barbera meteen weet dat ze in het stadhuis van gouda zitten?
Raar dat je dat van de binnenkant ziet
Barbara.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wie houd nu de pot bij eigenlijk?
Ok beroerd geformuleerd, maar "Tim er uit omdat hij dus de verkeerd persoon voor de mol aanzag."quote:
Daar is ook het snelst doorheen te prikken. Ik vind het wel prima dat hij eruit isquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef BoerBert het volgende:
Jammer dat Tim eruit is. Vind hem altijd wel oké, en ik heb altijd wel sympathie voor die fanatieke spelers (zoals Dennis Storm dat ook was).
ja, laptop heb je nodig om iets op de beamer af te spelen natuurlijk, maar dat is gewoon precies hetzelfde als wat er op de beamer geprojecteerd wordt.quote:
Oh ja, riep ze toen niet net iets te enthousiast: we hebben een kompas!.... denk ik....!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
In de vorige aflevering wist ze ook dat er een kompas in het tasje zat
Frits deed het goed.. fanatiek..Barbara die anders wel sportief is qua sporten ..was maar stil en afwezig zij zou wel eens de mol kunnen zijn. Misschien twijfel ik toch..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:54 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Frits Sissy trouwens best meevallen als kandidaat. Vind het wel een prima gozer eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |