Nee! Ik heb geleerd hoe je die dingen zo snel mogelijk moet ontmantelen! Elk obstakel voor een naakt lichaam is mij er eentje teveel!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef halo1 het volgende:
Ik vind de bh het meest opwindende kledingstruk van een vrouw: groot-klein-rond-puntig-hard-zacht-vol-leeg-rood-wit-zwart-glad--rouches-roosjes-strikjes-beugels-vulling etc.. Niets heeft meer magie dan een mooie bh.. zelfs aan de waslijn wapperend of achteloos op de stoel kan het mij nog opwinden. Er goed mee manipuleren is voorspel-hit nr. 1. Ook de manier waarop een vrouw haar borsten verpakt geeft een zekere indicatie voor haar sex-drive(. lijkt me). Herkenbaar?
Net een kado die je open maaktquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
Oh, en BH's die je aan de voorkant open kan maken zijn ook tof
Kado is met een c en met eauquote:
Ow okay. Dan is er geen probleem verderquote:
Sorry Pixie: de aanhef had moeten zijn : wat heb jij met haar of jouw bh? Dom van mij...zoiets zie je altijd 5 minuten te laat!quote:
Dude what?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef halo1 het volgende:
[..]
Sorry Pixie: de aanhef had moeten zijn : wat heb jij met haar of jouw bh? Dom van mij...zoiets zie je altijd 5 minuten te laat!
Ik ging vroeger als puber jochie al in de klerenkast van mn 2 jaar oudere zus kijken op zoek naar haar bh die me een beetje te groot leek....en jawel hoor: knetter opvulling erin.. vond dat reuze spannend!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben ook gek op BH's. Maar alleen als ze gedragen worden.
Als jij geilt op de tieten van jouw zusje, dan is er iets mis met je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef halo1 het volgende:
[..]
Ik ging vroeger als puber jochie al in de klerenkast van mn 2 jaar oudere zus kijken op zoek naar haar bh die me een beetje te groot leek....en jawel hoor: knetter opvulling erin.. vond dat reuze spannend!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Als jij geilt op de tieten van jouw zusje, dan is er iets mis met je.
Ja .. vind ik ook.. ik snap eigenlijk niet waarom die relatief weinig gedragen worden.. zal wel een technisch probleem zijn. schieten geloof ik te snel los.... maar zelfs die sluiting aan de achterkant vind ik sexy!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
Oh, en BH's die je aan de voorkant open kan maken zijn ook tof
Als het topic alleen voor mannen reacties is.. is de kans dat meer vrouwen het lezen waarschijnlijker....ik heb ook veel van het lezen van vrouwen-topics geleerd....!!!quote:
Misschien is de zus van TS wel een ontzettend lekker wijf.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan draagt je partner wel heel erge cheapass bh's als van een beetje gepruts het al kapot gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef gateway het volgende:
vrouwen in lingerie
verder: daarna uit ! zo snel mogelijk
en bh's met 3 haakjes zuigen! die gaan bij mij altijd kapot![]()
Nou ja.. ik was een pubertje .. had nog nooit zoiets gezien.. je zus is toch vaak de eerste vrouw waarmee je geconfronteerd wordt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Falende taalpurist is falend.quote:
Ja.. dat was het ook.. en het was een grote gele knalharde, altijd terugspringende punt-bh die ze toen had.. en ook nog een beetje een geboren verleidstertje... tegen je broer kan je mooi oefenen en heeft het geen consequenties.. maar dat broetje moest zich dat maar laten welgevallen!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien is de zus van TS wel een ontzettend lekker wijf.
In dat geval is TS gewoon een gezonde hollandse jongen natuurlijk
Die zijn natuurlijk statisch onbepaaldquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef gateway het volgende:
en bh's met 3 haakjes zuigen! die gaan bij mij altijd kapot![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |