LMAOquote:
Samen doktertje spelen, ik zag dat hij genootquote:
ik heb nog nooit zoveel awesomeness gezienquote:
Weet je ik kende hem al van paar dagen terug maar ik begrijpte hem maar niet... tot ik dus nu pas merk dat ik niet zat te F11-en maar te F5-enquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:08 schreef onlogisch het volgende:
Open deze link en blijf op F11 rammen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:08 schreef onlogisch het volgende:
Open deze link en blijf op F11 rammen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:42 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ben eigenlijk niet zo van de stand up comedy, maar deze kerel is echt te grappig![]()
het begint een beetje matig met oude grappen, maar vanaf dat ie over midgets begint is het echt geweldig
(vooral de stukken over afro-americans, en in deel 2 over gays)
eugene is een geniequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef Kadafi het volgende:
[..]
LMAO
Dat moet man bijt hond geweest zijn! Daar zie je altijd van dat soort hilarische figuren (lees: dwazen).
ja die had ik ook al gezien, maar de binding met het publiek is daarin lang niet zo groot en dat maakt die andere filmpjes mede zo grappig denk ik..andere lachende mensen werken aanstekelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Prime Cut van hem is ook tof, staat deel 1 tm 6 van op youtube
Ja, vrienden van mij hebben gewoon die plastic dingetjes omgedraaid toen ze dronken warenquote:
die kende ik alquote:
Dat was tofquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:11 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen dus misschien ben ik mosterd.
Volgens mij is zo een tong wel lekker bij het beffenquote:
Oh my godquote:Op maandag 1 februari 2010 03:33 schreef o.us het volgende:
Schaamteverplaatsing hiero, omdat hij een Nederlander is.
1972 belde, wilde zijn plaatje terug.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
1987 belde, wilde zijn plaatje terug.
[ afbeelding ]
Wat voor werk zou deze knul hebben?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
1987 belde, wilde zijn plaatje terug.
[ afbeelding ]
geen, vermoed ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef ReWout het volgende:
[..]
Wat voor werk zou deze knul hebben?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:56 schreef Mirel het volgende:
Ik wilde het erbij zetten omdat ik het wel grappig vond, maar ik begin het eigenlijk vrij gaaf te vinden.
Die is origineelquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:24 schreef SlimShady het volgende:
In de categorie 'Wie dit leest is homo'.
[ afbeelding ]
SPOILER: ingewanden en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door SwJ op 04-02-2010 17:34:25 ]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:57 schreef Yoda87 het volgende:
Hoeveel tijd zou daar in hebben gezeten?
I r teh epic winz, tyquote:
Doe dat plaatje eens uploaden waar anderen hem ook kunnen zien..quote:
Wtf die spoort echt nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Sniffing glue
[ afbeelding ]
Zou die vent pissig zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Veiligheidstouw altijd handig
Filmpje![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)w_is_essentieel.html
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Veiligheidstouw altijd handig
Filmpje![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)w_is_essentieel.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |