http://www.zdnet.nl/news/(...)n-stockholmsyndroom/quote:Gebruikers van de iPhone vertonen dezelfde loyaliteit aan het merk Apple als gegijzelden voor hun gijzelnemer.
Gewoon accepteren, kan iedereen overkomen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef vanderaalst het volgende:
duss...
Omdat ik een iPhone heb lijd ik aan het stockholmsyndroom?
dat ik naast de iPhone ook nog en N900 en een X1 heb doet er dan even niet toe?
Nee dat doet er niet toe, applefag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef vanderaalst het volgende:
duss...
Dan heb jij het multiple Stockholmsyndroom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef vanderaalst het volgende:
duss...
Al maáánden oud!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:38 schreef BasEnAad het volgende:
Oud nieuws volgens mij.
Edit:inderdaad.
http://www.nuzakelijk.nl/(...)ockholmsyndroom.html
als je het artikel leest, dan zul je lezen dat je idd aan het stockholmsyndroom lijdt. en zo'n reactie bevestigd dat nog ffquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef vanderaalst het volgende:
duss...
iPhone gebruikers hebben een beter geheugen.quote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
iPhone gebruikers hebben een beter geheugen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:30 schreef PiRANiA het volgende:
quote:
Bezitters van een BMW vertonen dezelfde loyaliteit aan het merk BMW als gegijzelden voor hun gijzelnemer.
quote:quote:
Bezitters van een Mercedes vertonen dezelfde loyaliteit aan het merk Mercedes als gegijzelden voor hun gijzelnemer.
Bezitters van een Volvo vertonen dezelfde loyaliteit aan het merk Volvo als gegijzelden voor hun gijzelnemer.
Bezitters van een Audi vertonen dezelfde loyaliteit aan het merk Audi als gegijzelden voor hun gijzelnemer.
zo kunnen we nog wel even..quote:quote:
Bezitters van een Prius vertonen dezelfde loyaliteit aan het merk Toyota Prius als gegijzelden voor hun gijzelnemer.
Heb een Ipod Touch en een Samsung telefoon.. Best of both worlds?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef thomasuit het volgende:
opvallend dat er nog geen crapple gebruiker is die het tegendeel kan bewijzen.
Omdat niet iPhone telefoonbezitters daar toch niet mee om kunnen gaan. Het heeft geen nut.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef thomasuit het volgende:
Hoe kan je onschuld bewijzen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef thomasuit het volgende:
Ik ben een Apple gebruiker en Apple is niet perfect.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef Catch22- het volgende:
het merk toyota prius?
Maargoed, Apple gebruikers zullen niet snel toegeven dat een Apple ook niet perfect is.
Ik heb er scheit aan, want de meeste Mac gebruikers zijn dom en/of naief
Indeedquote:
Same here.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef tjal het volgende:
[..]
Ik ben een Apple gebruiker en Apple is niet perfect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |