Ik heb al een mailtje gestuurd naar een emailadres die ik heb gevonden in de Playstationstore.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:32 schreef sp3c het volgende:
flink geblunder weer dan!
je kunt je dingetjes ook via de pc downloaden trouwens, heb je dat al geprobeerd?
dan moet je eerst zo'n media manager van sony downloaden (en 38x updaten) maar dan kun je via je pc je spelletjes downloaden mits je psp er met de usb kabel op is aangesloten
gruwelijk omslachtig maar wie weet
persoonlijk zou ik een email sturen dat zie die onzin heel snel fixen maar ik zou niet weten waarheen
Ik heb best veel tijd in Monster Hunter zitten, maar online nog nooit geprobeerd. Ik speel het dan ook met name in de trein, en vind het op zich best leuk solo. Wel wat uitdagenderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:59 schreef sp3c het volgende:
demo uitgespeeld van army of two en ik ga het niet kopen
ben het voor de verandering is met IGN eens ... beter hadden ze Sony Bend (Resistance, Syphon Filter) dat spel laten maken want dit is wel heel veel dezelfde oldschool meuk in een flauw jasje
speelt eigenlijk iemand monster hunter online, ik wil dat wel kopen maar dat schijnt niet zo grappig te zijn in je eentje
http://www.gamefaqs.com/console/ps3/qna/927750.html?qid=17506quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:34 schreef Kn0x het volgende:
Vraagje m.b.t. spellen. Als ik een spel download voor mijn PS3 via het het PSN, kan ik deze dan overzetten naar een PSP?
Als ik ooit deeltje 1 uitgespeeld krijg; wil ik deze nog wel eens proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Valyria Chronicles 2 is in Japan uit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |