Hoeveel levels waren er? Was na een tijdje gestopt omdat ik rare bijwerkingen kreeg.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef sp3c het volgende:
lol, net mijn psp helemaal leeggespeelt door het laatste oorlogsschip in patchwork heroes
zo groot, ik kwam tot 5 procent en dat was allemaal reinforced
Als ik achter de computer zat dacht ik dat ik dingen op het scherm moest wegzagen.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:42 schreef sp3c het volgende:
je begon aan je buurman zijn te zagen ofzo
30 zijn het er, ik heb hem uiteindelijk toch te grazen kunnen nemen en nu raak ik het voorlopig niet meer aan
Zie m'n 2e post van vorige week woensdag.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef sp3c het volgende:
welke mini's
ik speel nu heel vaak rocket racing oid van halfbrick studios
hey die had ik gemist geloof ik ... dat is nog de gaafste van allemaal, die muziek alleen alquote:
quote:The “Big Boss” pack will be limited to only Gamestop’s in North America, and will run for $199.99. It includes the following items:
* “Camouflage” PSP-3000 system
* METAL GEAR SOLID: PEACE WALKER game on UMD
* Voucher for in-game content unlockable early on in the game
* PlayStation Network downloadable movie voucher — title to be announced (UMD will be available for Canadian residents)
* 4GB Memory Stick PRO Duo
* Premium carrying case
Leopard 1 @ 0:35?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey die had ik gemist geloof ik ... dat is nog de gaafste van allemaal, die muziek alleen al
en AH56 Cheyenne @ 0:45
[ afbeelding ]
en Goldman heeft Homo homini Lupus op zijn achterhoofd staan
snel googelen leerde me dat dit man is a wolf to [his fellow] man, geen idee wat dat ergens mee te maken heeft
ik kan niet wachten!
Ik heb allang een PSP. Wat moet ik met zo'n lelijk dingquote:
Nee joh, maart is een lange maand en liep tot halverwege de week. Volgende week komen die cijfers.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Roy, de maandelijkse NPD zou inmiddels al vrijgegeven moeten zijn toch?
En wat denk je van Valkyria Chronicles 2?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens aan, een PSP game die mijn interesse wekt (en ook daadwerkelijk in het Engels uitkomt)
http://www.gamespot.com/p(...)tle%3B3#toggle_video
Poep.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Beach het volgende:
[..]
En wat denk je van Valkyria Chronicles 2?
quote:
Hoe denk je dat ik aan die mening kom? Ik heb de demo gespeeld en vond het echt niets voor mij. Veel te ingewikkeld enzo. Mooie grafische stijl, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt toch ook een PS3? Haal deel1 eens snel op
Ik ben mr. Easy Mode. Maar goed, verder hou ik ook niet van turn based strategie. Sommige uitzonderingen als Advance Wars daargelaten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Beach het volgende:
Ah, het is te moeilijk voor je![]()
De leercurve valt heel erg mee eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |