Bij de keuze tussen Lego Batman of Lego Indy moet je afvragen welke setting je toffer vindt. Indiana Jones of Batman.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef KingLysandus het volgende:
Zal ik een LEGO game kopen? Zo ja welke? Batman of Indiana Jones?
Ik heb ooit LEGO Star Wars gehad op de Xbox, maar vond dat niets.
Op de PSP lijkt het me wel leuk. Ik leun een beetje naar Batman omdat die meer characters heeft.
Je kunt ook een paar weekjes wachten op Lego Harry Potter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij de keuze tussen Lego Batman of Lego Indy moet je afvragen welke setting je toffer vindt. Indiana Jones of Batman.
Mijn voorkeur gaat uit naar Batman, dan Indy. Helemaal daar achter komt voor mij pas StarWars.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, niet voor mij dus. Ik wil RPG's.
Maar goed, handhelds verliezen sowieso een beetje mijn interesse. Ook de DS.
Pee es pee. Waarom zou ik de afkorting in het Engels zeggen? Alleen als ik de volledige naam zeg.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:11 schreef Marble het volgende:
Spreken jullie PSP ook wel eens uit als Pusp ipv Peeèspee of is dat een tic die alleen in mijn familie voorkomt?
"Niet storen nu, ik zit even op m'n Pusp"
"Heb jij m'n Pusp gezien, ik weet niet waar hij ligt"
"Ik heb een nieuw spel voor m'n Pusp"
etc.
Gamespot:quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:59 schreef sp3c het volgende:
hoe is splinter cell essentials eigenlijk?
voor een tientje wil ik het best proberen als het maar redelijk is want solid sam vond ik altijd wel aardig
Top, als je hulp nodig hebt zeg je het maar. De eerste paar keer kan het moeilijk zijn. Toen haalde ik steeds één van de lagere rangen met m'n pensioen. Tegenwoordig altijd de hoogste.quote:anyways ... ik had pirates! nog geeneens
nadruk op had
Je hebt wel verstand van games zo nu en danquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef sp3c het volgende:
misschien FF 9 op!
http://psp.ign.com/articles/108/1080413p1.html
vet, mijn favoriete Final Fantasy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |