Dat is één van de redenen dat ik m'n PSP 2000 niet heb ingeruild voor een Go.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef sp3c het volgende:
het past niet jonge!
ik snap niet dat Sony zo sloom is met dat PSNetwork
Misschien net aan ruim 100.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef sp3c het volgende:
toch is het echt een leuk ding maar Sony maakt het door allerlei idiote beslissingen gewoon zelf kapot!
50.000 items zouden er bij de launch van de Go op psn staan geloof ik ... nou we mogen blij zijn als er 1000 items op staan atm!
nou het staat er eindelijk op, vanavond maar is downloaden denk ik
Het lijkt elk jaar een goed jaar te worden... In Japan zijn er tig toffe games, maar ik zie ze hier niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef sp3c het volgende:
ik vermaak me er nog steeds prima mee
socom 3 en Dante's Inferno zijn cool!
verder wacht ik op Engelse vertalingen van kingdom hearts, final fantasy, metal gear en Ys 7 ... lijkt me een god jaar worden
Naja, niet voor mij dus. Ik wil RPG's.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef sp3c het volgende:
vorig jaar vond ik ook een best jaar voor de PSP
Terwijl ik liever RPG's op een handheld speel dan op een console omdat ik de game dan altijd mee kan nemen en overal ff tussendoor kan grindenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef sp3c het volgende:
ja dan heb je een beetje pech vrees ik
ik krijg het gevoel dat er gewoon teveel werk in een rpg zit ... het is gewoon niet echt rendabel op de handhelds
Ik ben een kwartier geleden begonnen met Lunar. Ik laat je wel weten hoe het is. Tot nu toe vind ik hem wel vermakelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, de PSP is dood voor mij wat betreft games. Ik had nog enigszins interesse in de Lunar remake, maar ik lees in importtopics dat er veel te veel battles zijn (elke 5 sec...) die bovendien ook nog eens saai zijn en dat de voice-acting vreselijk is.
Gelukkig is er nog remote play videostreaming anders zou ik 'm niet meer aanzetten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebben.
Wat eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door KingLysandus op 04-03-2010 23:21:02 ]----
quote:Sony Preparing New Handheld Devices to Take On Apple
The Wall Street Journal reports on Sony's plans to develop a new lineup of handheld devices to compete against Apple's iPhone, iPod touch, and iPad.
Threatened by Apple Inc.'s growing stable of portable devices, Sony Corp. is developing a new lineup of handheld products, including a smart phone capable of downloading and playing PlayStation games, according to people familiar with the matter.
The Japanese electronics giant also has a project under way to develop a portable device that blurs distinctions among a netbook, an e-reader and a PlayStation Portable, or PSP. The device is designed to compete against multifunction products such as Apple's coming iPad tablet, these people said.
The initiative seems to be an expansion of an effort revealed last year, with Apple's forthcoming iPad now serving as yet another target for Sony. According to today's report, Sony is targeting a 2010 launch for these devices, although specifications and pricing are currently unknown.
The devices will reportedly be designed to take advantage of Sony long-standing leadership position in mobile gaming while also leveraging the company's new media service due for launch this month as a competitor to Apple's iTunes Store. Sony has felt increasing pressure as Apple and third-party developers have been increasingly positioning the iPhone, and particularly the iPod touch, as gaming devices. The iPad, which will be able to run iPhone games as well as iPad-specific applications, obviously offers yet another venue for quality gaming experiences.
Video's dienen in de VIDEO map gezet te worden. (De mappen die je noemt zijn voor firmware <3.00).quote:Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef winka het volgende:
MIjn vragen: wat is de juiste software om films om te zetten in MPEG (voor PSP) en hoe moet ik het op de psp zetten?
Bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 8 maart 2010 10:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Video's dienen in de VIDEO map gezet te worden. (De mappen die je noemt zijn voor firmware <3.00).
Voor het converteren kun je o.a. Handbrake gebruiken. Dit programma kan voor o.a. iPod, Playstation en PSP converteren.
De standaardinstelling is OK, maar nieuwere firmware kan een hogere kwaliteit aan. Omdat niet alle PSPs dit aankunnen kun je dit eventueel nog apart instellen.
Heb je de optie PSP in het rechtermenu gekozen? (In de afbeelding werd de PSP nog niet ondersteund).quote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef winka het volgende:
[..]
Ik heb net wat omgezet maar krijg de melding dat het type bestand niet wordt ondersteund. Waarschijnlijk doe ik iets fout in het programma Handbrake, dus dat ga ik morgen eens op m;n gemakje uitzoeken
Kun je niet beter de Go verkopen? PS Store is niet zo geweldig in Nederland.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:22 schreef knoest99 het volgende:
Krijg een PSP Go bij mijn Telefoonabbo, mij PSP 3000 gaat dus in de verkoop (zie V&A)
Heb alleen wat vragen:
- Hoe lang gaat de batterij mee?
- Screenprotector (tegen krassen) nodig?
- En wat zit er in de doos? USB cable + lader?
Andere adviezen/tips zijn ook welkom
- batterij gaat voor zover ik kan nagaan iets langer mee als bij de normale pspquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:22 schreef knoest99 het volgende:
Krijg een PSP Go bij mijn Telefoonabbo, mij PSP 3000 gaat dus in de verkoop (zie V&A)
Heb alleen wat vragen:
- Hoe lang gaat de batterij mee?
- Screenprotector (tegen krassen) nodig?
- En wat zit er in de doos? USB cable + lader?
Andere adviezen/tips zijn ook welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |