Zie net ook dat die alleen voor UK en Australie isquote:
Heeft niets met ports te maken, maar met het genrequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef 3st het volgende:
wat waardeloos. als mijn trein dus het eindpunt heeft bereikt kan ik verdorie niet eens gewoon ff saven wat een gepruts met die ports van die spellen.
Gewoon je PSP in sleep mode zetten tot je verder kunt om later te savenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef 3st het volgende:
wat waardeloos. als mijn trein dus het eindpunt heeft bereikt kan ik verdorie niet eens gewoon ff saven wat een gepruts met die ports van die spellen.
PSP Video 9.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Dit topic zocht ik! Ik vroeg me af wat de beste en de snelste video convertor is voor de PSP. Wil namelijk een video van mijn PC op m'n PSPtje zetten.
Pond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef knoest99 het volgende:
Heb hem via Amazon.co.uk voor 13,- euro
Heb hem daar gisteren ook besteld voor 13 pond, is nu onderweg en wordt dinsdag of woensdag bezorgd (verwacht Amazon dan)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef knoest99 het volgende:
Heb hem via Amazon.co.uk voor 13,- euro
Ik vind het niet de moeite om hem te gaan importeren. Alleen als ik hem hier tegenkom voor maximaal 20 euro dan neem ik hem. En in het VK is het vaker goedkoper dan hier. Heb daar TV series vandaan voor 15 euro die hier 40 kosten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem daar gisteren ook besteld voor 13 pond, is nu onderweg en wordt dinsdag of woensdag bezorgd (verwacht Amazon dan)
Ben eigenlijk nog gek om games in Nederland te kopen met zulke prijzen
Heb hem ook alleen maar besteld omdat ik toch een andere game moest hebben die ze niet naar Nederland willen brengen, dus dan is het wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vind het niet de moeite om hem te gaan importeren. Alleen als ik hem hier tegenkom voor maximaal 20 euro dan neem ik hem. En in het VK is het vaker goedkoper dan hier. Heb daar TV series vandaan voor 15 euro die hier 40 kosten!
Hopelijk wordt Dante's Inferno leuk op de psp. Valt niet zoveel over te vinden.
Ik heb ook minimaal 2000 euro aan import psp games.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem ook alleen maar besteld omdat ik toch een andere game moest hebben die ze niet naar Nederland willen brengen, dus dan is het wel de moeite waard.
Dit is juist het eerste PSP spel dat ik importeer (heb ook net anderhalf jaar een PSP), heb echter wel voor honderden euro's aan NDS spellen geimporteerd en een NDS spel was dus ook de reden dat ik iets moest importeren. Die 13 pond voor Half Minute Hero die niet eens een vasteland releasedate heeft kon ik ook nog wel makkelijk missen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik heb ook minimaal 2000 euro aan import psp games.Meestal al maanden voor Nederlandse release. En goedkoper natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |