abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77246212
Tweedehands PSP aangeschaft, voor in de saaie uurtjes als m'n vriendin saaie series wil kijken..
Nou heb ik uiteraard wel eens rondgeneusd, maar ben eens benieuwd naar de absolute musthaves en een aantal verrassend goede titels.. kom maar op (als dat mag zonder al te veel te listen )
pi_77247280
Alle GTA's iig.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 25 januari 2010 @ 14:15:35 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77247633
Ik gebruik mijn PSP de laatste tijd weer veel voor remote play. Lekker overal in huis series kijken!

Binnenkort komt Lunar trouwens uit de in USA, hier heb ik wel interesse in:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_77247793
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 15:39:56 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77251360
ik snap die shit gewoon niet he

moesten die wij... erm dames niet heel hard met elkaar gaan vechten ofzo?
wtr is going on???
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 15:41:37 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77251432
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:35 schreef NoMercy285 het volgende:
Tweedehands PSP aangeschaft, voor in de saaie uurtjes als m'n vriendin saaie series wil kijken..
Nou heb ik uiteraard wel eens rondgeneusd, maar ben eens benieuwd naar de absolute musthaves en een aantal verrassend goede titels.. kom maar op (als dat mag zonder al te veel te listen )
god of war, resistance, motorstorm

zijn de eersten die in mijn hoofd opkomen atm
  maandag 25 januari 2010 @ 16:07:31 #32
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_77252504
GTA Chinatown Wars is echt wel top als je geen DS hebt
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 16:31:24 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77253557
anders ook!

gekloot met dat pennetje de hele tijd heb ik niet nodig en de psp versie heeft meer missies
pi_77255151
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef Rossdale het volgende:
GTA Chinatown Wars is echt wel top als je geen DS hebt
Vriendin heeft zelf een DS
Burnout Legends is trouwens echt een topspel, heb ik al meteen gemerkt.. Is Gran Turismo wat of is dat op de PSP nogal tegenvallend? Ben normaal meer voor de sim-racers namelijk..
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 17:29:13 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77256224
geen idee, ik vergeet het steeds te kopen (voor de graphics, ben juist niet zo van de sim racers) maarrrrrrrrrrrrr ... *drumroll*

burnout legends is de eerste burnout op de PSP, je hebt daarna ook nog Burnout Dominator en die is nog ... euhm ... nog ... sneller?
Het is onwijs tof iig
pi_77256559
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef NoMercy285 het volgende:

[..]

Burnout Legends is trouwens echt een topspel, heb ik al meteen gemerkt.. Is Gran Turismo wat of is dat op de PSP nogal tegenvallend? Ben normaal meer voor de sim-racers namelijk..
Wipeout is wel vet voor racen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_77261993
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef NoMercy285 het volgende:

[..]

Verwacht geen uitgebreide game zoals de consoleversies. Het racet lekker weg maar er zit gewoon geen carriere mode in dus het ligt helemaal aan jezelf hoelang je ermee blijft racen. Ikzelf bijvoorbeeld doe in de verloren minuutjes een race zodat ik al een leuke garage bij elkaar kan verzamelen voor straks met GT5 op de PS3.

Wat mij betreft wel de beste racegame voor de PSP, maar niet de beste Gran Turismo.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_77369657
Ik denk erover een PSP te kopen met 16 gb geheugen. Heb nu een MP3 speler met 4 gb geheugen en wil die ook "upgraden" naar meer geheugen. Dus ik dacht.. hey een PSP daar kan je ook muziek op beluisteren. En leuke spelletjes spelen. Dat is perfect.

Maar ik heb een paar vraagjes aan de experts.

Hoeveel van die 16 gb blijft er nog over na een aantal savegames en het "interne" gedoe? Van de Xbox 360 met 20 gb bleef ook slechts 13 gb over. Door het hele systeem en zo... pure naaistreken zijn dat altijd.

En is de geluidskwaliteit wel goed? Komt het een beetje overeen met de gemiddelde MP3 speler van rond de 100 euro zeg maar? Heeft iemand ook een echte vergelijking kunnen doen met exact hetzelfde nummer, dezelfde bitrate, dezelfde hoofdtelefoon/oordopjes op een PSP en een MP3 speler? En er dingen uit kunnen halen als meer/minder bass bijvoorbeeld? En helderheid van het geluid?

En wat 'ie support maakt niet veel uit zolang het maar .mp3 bestanden kan doen.

Alvast bedankt.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:30:35 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77369856
Welke PSP wil je kopen? De PSP Go? Daarop moet je namelijk games downloaden en dan blijft er al snel niet veel meer over. Een 'oude' PSP met 16GB geheugenkaartje is ideaal, ik doe het zelf met 8GB geloof ik en daar staan films op en veel muziek. Het systeem gebruikt niets van dat geheugen, enkel af en toe voor een firmware upgrade maar dat is weer te deleten. Een savegame is gemiddeld denk ik een halve MB groot.

Geluidskwaliteit is prima als je zo luistert, perfect als je via koptelefoon luistert (hoe beter de koptelefoon, hoe beter het geluid uiteraard). Ik heb zelf verschillende MP3 spelers en telefoons gebruikt als muziekspeler en de PSP staat bovenin de lijst. Alleen mijn Philips MP3 speler vroeger was beter. Of er een equalizer in zit weet ik eigenlijk niet, volgens mij wel...

Het is in ieder geval een mooi dingetje om mee te nemen op vakantie. Op een gewone werkdag in de trein is het minder vanwege het formaat. Dan gebruik ik liever mijn telefoon.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_77370085
Ja, ik wilde sowieso voor de oudere PSP gaan. Ik zie het voordeel niet in die Go versie. Halve MB savegames klinkt goed. Dan is er nog heeeel veel ruimte over voor muziek. Mooi dat de kwaliteit ook goed is. En dat je de volledige 16 gb hebt met een geheugenkaartje. Ik dacht dat de 16 gb er ingebouwd zat.

Bedankt voor je snelle reactie!
pi_77370097
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk erover een PSP te kopen met 16 gb geheugen. Heb nu een MP3 speler met 4 gb geheugen en wil die ook "upgraden" naar meer geheugen. Dus ik dacht.. hey een PSP daar kan je ook muziek op beluisteren. En leuke spelletjes spelen. Dat is perfect.

Maar ik heb een paar vraagjes aan de experts.

Hoeveel van die 16 gb blijft er nog over na een aantal savegames en het "interne" gedoe? Van de Xbox 360 met 20 gb bleef ook slechts 13 gb over. Door het hele systeem en zo... pure naaistreken zijn dat altijd.

En is de geluidskwaliteit wel goed? Komt het een beetje overeen met de gemiddelde MP3 speler van rond de 100 euro zeg maar? Heeft iemand ook een echte vergelijking kunnen doen met exact hetzelfde nummer, dezelfde bitrate, dezelfde hoofdtelefoon/oordopjes op een PSP en een MP3 speler? En er dingen uit kunnen halen als meer/minder bass bijvoorbeeld? En helderheid van het geluid?

En wat 'ie support maakt niet veel uit zolang het maar .mp3 bestanden kan doen.

Alvast bedankt.
Eigenlijk raad ik persoonlijk iedereen af om een PSP Go te kopen, omdat je dan gewoon hard genaaid wordt door Sony. (voornamelijk omdat je de games dan maar op 1 plek kunt kopen en dus nooit geweldige games uit de budgetbakken kunt halen)

Het is niet zo overdreven als bij de Xbox iig met het geheugen, als ik het goed heb werden een aantal demo's op dat ding gezet die dan ook wat ruimte in beslag nemen maar verder moet ie als het goed is vrij dicht tegen de 16 gb komen. Mocht dat dan nog niet genoeg zijn kun je altijd nog een extra geheugenkaartje erbij steken..

Qua geluid is het wel in orde, hoor persoonlijk weinig verschil tussen de PSP en mijn MP3 speler maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen omdat ik nou niet echt een audiofiel ben

En tips voor games: Gran Turismo en Motorstorm Arctic Edge
Fok!Wormskampioen '09
  Moderator donderdag 28 januari 2010 @ 12:05:09 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77371050
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Eigenlijk raad ik persoonlijk iedereen af om een PSP Go te kopen, omdat je dan gewoon hard genaaid wordt door Sony. (voornamelijk omdat je de games dan maar op 1 plek kunt kopen en dus nooit geweldige games uit de budgetbakken kunt halen)

je hebt wel een punt dat je je spellen maar op 1 plek kan kopen maar die budgetbakken kunnen me mijn reet roesten eerlijk gezegd, het is leuk als er even geen nieuwe spellen uitkomen en het was leuk omdat ik een hele tijd geen psp had en heel veel in moest halen maar nu ga ik gewoon voor de spellen zodra ze uitkomen ... bovendien zie ik regelmatig leuke aanbiedingen op de store zelf (al heb je daar geen go voor nodig)

groter nadeel is dat Sony zo gruwelijk sloom is met het vullen van de (Europese) PSP store en naast sloom nog heel vaag ook ... bijvoorbeeld Socom Tactical Strike hebben ze wel de demo en die vind ik wel tof (soort Full Spectrum Warrior idee maar dan simpeler) maar het hele spel is er alleen op UMD

heleboel nieuwe releases zijn trouwens veel later en gta Chinatown stories was zelfs duurder

maar verder
ik vind hem beter in de hand liggen en het formaat is voor mij (puur voor in de bus) gewoon beter, en ik hoef niet meer overal een zak UMD's mee naar toe te nemen ook!!
ik raad het ding wel aan maar het ligt er wel een beetje aan hoe je het wil gebruiken

either way op mijn 16gig staan 15 spellen (de een groter dan de ander FF7 (1323MB) is bv de grootste en Riff: Everyday shooter (47MB) de kleinste ), 1 trailer die ik nu meteen ga verwijderen en 33 mp3'tjes en ik heb nog 3640MB vrij
  Moderator donderdag 28 januari 2010 @ 12:14:20 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77371384
oeh ik zie dat ze de EU PSP store net weer hebben geupdate met helemaal nix boeiends ... wel gratis DLC voor Gran Turismo met 5 nieuwe wagens oid

misschien leuk voor bovenstaande liefhebber van de titel
pi_77376221
GT PSP Downloadable content
Netjes, gratis 5 auto's downloaden die dan ook meteen in je garage komen te staan.

Goeie actie, die willen we meer zien
Fok!Wormskampioen '09
pi_77397538
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef sp3c het volgende:
oeh ik zie dat ze de EU PSP store net weer hebben geupdate met helemaal nix boeiends ... wel gratis DLC voor Gran Turismo met 5 nieuwe wagens oid

Ze hebben een Engelse en Franse versie van MX vs ATV online gezet in de store.
Is dat soms voor de Belgen ofzo?
----
pi_77400268
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef sp3c het volgende:

Kijk ik toch in mijn blinde enthousiasme over jouw post heen

Had hem meteen gedownloadt, zaten wel een paar auto's bij die ik al had maar dat geeft niets.
Fok!Wormskampioen '09
pi_77611944
Morgen maar even de nieuwe Silent Hill halen. Ik wou hem eerst niet halen, maar nu ik weet dat hij anders is dan voorgaande delen wil ik hem wel proberen.
----
pi_77628476
Update van de PS Store is maar magertjes. Alleen FF VIII is noemenswaardig.
----
pi_77628810
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef KingLysandus het volgende:
Update van de PS Store is maar magertjes. Alleen FF VIII is noemenswaardig.
Als het goed is ook nog een demo van Half Minute Hero, die ga ik straks nog wel ff downloaden....eerst FF VIII
Fok!Wormskampioen '09
pi_77628967
Heb geen demo gezien.
----
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')