god of war, resistance, motorstormquote:Op maandag 25 januari 2010 13:35 schreef NoMercy285 het volgende:
Tweedehands PSP aangeschaft, voor in de saaie uurtjes als m'n vriendin saaie series wil kijken..
Nou heb ik uiteraard wel eens rondgeneusd, maar ben eens benieuwd naar de absolute musthaves en een aantal verrassend goede titels.. kom maar op (als dat mag zonder al te veel te listen)
Vriendin heeft zelf een DSquote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef Rossdale het volgende:
GTA Chinatown Wars is echt wel top als je geen DS hebt
Wipeout is wel vet voor racen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Vriendin heeft zelf een DS
Burnout Legends is trouwens echt een topspel, heb ik al meteen gemerkt.. Is Gran Turismo wat of is dat op de PSP nogal tegenvallend? Ben normaal meer voor de sim-racers namelijk..
Verwacht geen uitgebreide game zoals de consoleversies. Het racet lekker weg maar er zit gewoon geen carriere mode in dus het ligt helemaal aan jezelf hoelang je ermee blijft racen. Ikzelf bijvoorbeeld doe in de verloren minuutjes een race zodat ik al een leuke garage bij elkaar kan verzamelen voor straks met GT5 op de PS3.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Vriendin heeft zelf een DS
Burnout Legends is trouwens echt een topspel, heb ik al meteen gemerkt.. Is Gran Turismo wat of is dat op de PSP nogal tegenvallend? Ben normaal meer voor de sim-racers namelijk..
Eigenlijk raad ik persoonlijk iedereen af om een PSP Go te kopen, omdat je dan gewoon hard genaaid wordt door Sony. (voornamelijk omdat je de games dan maar op 1 plek kunt kopen en dus nooit geweldige games uit de budgetbakken kunt halen)quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk erover een PSP te kopen met 16 gb geheugen. Heb nu een MP3 speler met 4 gb geheugen en wil die ook "upgraden" naar meer geheugen. Dus ik dacht.. hey een PSP daar kan je ook muziek op beluisteren. En leuke spelletjes spelen. Dat is perfect.![]()
Maar ik heb een paar vraagjes aan de experts.
Hoeveel van die 16 gb blijft er nog over na een aantal savegames en het "interne" gedoe? Van de Xbox 360 met 20 gb bleef ook slechts 13 gb over.Door het hele systeem en zo... pure naaistreken zijn dat altijd.
En is de geluidskwaliteit wel goed? Komt het een beetje overeen met de gemiddelde MP3 speler van rond de 100 euro zeg maar? Heeft iemand ook een echte vergelijking kunnen doen met exact hetzelfde nummer, dezelfde bitrate, dezelfde hoofdtelefoon/oordopjes op een PSP en een MP3 speler? En er dingen uit kunnen halen als meer/minder bass bijvoorbeeld? En helderheid van het geluid?
En wat 'ie support maakt niet veel uit zolang het maar .mp3 bestanden kan doen.
Alvast bedankt.
je hebt wel een punt dat je je spellen maar op 1 plek kan kopen maar die budgetbakken kunnen me mijn reet roesten eerlijk gezegd, het is leuk als er even geen nieuwe spellen uitkomen en het was leuk omdat ik een hele tijd geen psp had en heel veel in moest halen maar nu ga ik gewoon voor de spellen zodra ze uitkomen ... bovendien zie ik regelmatig leuke aanbiedingen op de store zelf (al heb je daar geen go voor nodig)quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eigenlijk raad ik persoonlijk iedereen af om een PSP Go te kopen, omdat je dan gewoon hard genaaid wordt door Sony. (voornamelijk omdat je de games dan maar op 1 plek kunt kopen en dus nooit geweldige games uit de budgetbakken kunt halen)
Ze hebben een Engelse en Franse versie van MX vs ATV online gezet in de store.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef sp3c het volgende:
oeh ik zie dat ze de EU PSP store net weer hebben geupdate met helemaal nix boeiends ... wel gratis DLC voor Gran Turismo met 5 nieuwe wagens oid
misschien leuk voor bovenstaande liefhebber van de titel
Kijk ik toch in mijn blinde enthousiasme over jouw post heenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef sp3c het volgende:
oeh ik zie dat ze de EU PSP store net weer hebben geupdate met helemaal nix boeiends ... wel gratis DLC voor Gran Turismo met 5 nieuwe wagens oid
misschien leuk voor bovenstaande liefhebber van de titel
Als het goed is ook nog een demo van Half Minute Hero, die ga ik straks nog wel ff downloaden....eerst FF VIIIquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef KingLysandus het volgende:
Update van de PS Store is maar magertjes. Alleen FF VIII is noemenswaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |