is echt neem maar van mij aanquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:22 schreef sp3c het volgende:
http://uk.psp.ign.com/articles/108/1087519p1.html
4 screenshots
geen idee of het echt is maar dat had ik bij Chains of Olympus ook niet
heb je usa pss acc? zoek een filmpjequote:Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef kutagh het volgende:
3D Dot Hero is toch alleen voor PS3 op het moment? Het lijkt qua gameplay denk ik op Legends of Zelda van de GBA series, alleen dan dus meer 3D-achtig en dat blokken-systeem. Kan wel leuk zijn maar vooral de gameplay wordt de kritieke onderdeel gok ik zo.
3D Dot Game Heroes is idd alleen voor de PS3, heb hem alleen nog niet kunnen vinden in de NL winkels.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef kutagh het volgende:
3D Dot Hero is toch alleen voor PS3 op het moment? Het lijkt qua gameplay denk ik op Legends of Zelda van de GBA series, alleen dan dus meer 3D-achtig en dat blokken-systeem. Kan wel leuk zijn maar vooral de gameplay wordt de kritieke onderdeel gok ik zo.
jullie hebben gelijk, hij zou idd leuk zijn op psp.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef gamefreek het volgende:
[..]
3D Dot Game Heroes is idd alleen voor de PS3, heb hem alleen nog niet kunnen vinden in de NL winkels.
Eigenlijk is het wel een game die heerlijk zou spelen op de PSP
het is een heel erge droogte atm maar er is zo'n spelletje dat je warships met een squad ventjes en een hele grote zaag in stukken moet zagenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:13 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
jullie hebben gelijk, hij zou idd leuk zijn op psp.
zijn er nog een aantal asnraders qua psp games? men genre is rpg, adventure, puzzle (shooter)
die is idd grappig, wat is de prijs daarvan?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef sp3c het volgende:
patchwork hero's!
8 euro op PSN dacht ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
die is idd grappig, wat is de prijs daarvan?
kan je hem ook in de winkel halen? anders heb ik toch een pss kaart nodig.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef sp3c het volgende:
klopt, net ff gechecked en het kost 7,99 euro op psn'
dit is het meer dan waard ... sterker nog, het spel is imo het volle pond (40 euro) meer dan waard, ik heb me echt zo vermaakt met dat spel
PSN only, net als de PS Final Fantasy games (kun je met een 20 euro kaart Patchwork Heroes en FF 7 halen, ben je ff zoetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
kan je hem ook in de winkel halen? anders heb ik toch een pss kaart nodig.
en what about ac bloodlines?
ik heb maar kaartje van 2gb en er staan veel films en muziek op. is ff7 ook goed qua graphics?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
PSN only, net als de PS Final Fantasy games (kun je met een 20 euro kaart Patchwork Heroes en FF 7 halen, ben je ff zoet)
PS1 kwaliteit he, verwacht niet de graphics van Crisis Core maar het heeft de tand des tijds redelijk overleefd, kijk anders wat filmpjes op Youtube en bedenk wel dat het 1 van de beste RPG's ooit is.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:57 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ik heb maar kaartje van 2gb en er staan veel films en muziek op. is ff7 ook goed qua graphics?
Dissidia is ook een vechtspel, geen RPG. Als je van RPG's houdt kun je gewoon niet om FF heen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:03 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik heb nooit iets om ff gegeven, ik heb dissidia maar vind het echt saai. ik ben opgegroeid zonde gaming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |