Wat had je precies besteld?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, aan de deur, aan TNT.
Niet goedkoper, misschien wel duurder.
En 5 weken moeten wachten.
Voor mij te mijden als de pest, heb je toevallig ook een overzicht van een top 10 met "viool" in? Dan laat ik die ook links liggenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Dit zijn de top 10 geuren die Iso E Super als basis gebruiken:
[ afbeelding ]
Neiging tot man is goed, ik draag wel eens Fahrenheit, heerlijk. *noteert*quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Je zou ook nog Encre Noire kunnen proberen, toevallig ook van Lalique, die vind ik wel redelijk unisex met de neiging tot man. Encre Noire pour Femme is er ook nog, maar ik weet niet hoeveel Iso E Super die in zich heeft...
Zo even uit mijn hoofd:quote:
Okee, dus het was niet eens zo'n duur pakketje, maar toch aangehoudenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zo even uit mijn hoofd:
Parfum Giorgio Armani Acqua di Gio, 50ml
Deo Giorgio Armani Acqua di Gio, Busje
Parfum CK One, 100ml
Iets van 76 euro, op de doos stond 94 dollar oid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, dus het was niet eens zo'n duur pakketje, maar toch aangehoudenBalen
Heb wel vaker daar besteld (1 fles per keer) maar nog nooit aangehouden, gelukkig.
Diesel - Fuel for life is wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef Sobraine het volgende:
Lieve medefokkers,
Ik zit met het volgende, iedereen die mij persoonlijk kent omschrijft mij altijd als "de jongen met de lekkere luchtjes". Ik ben altijd bezig met lekkere geurtjes en koop vaak wat anders dan de meesten, bij mij zul je bijvoorbeeld nooit Ralp Lauren of Hugo Boss zien staan, wat ik wel heb is bijvoorbeeld:
Paco Rabanna XS
Narciso Rodriguez
La Martina Cuero
Nu zoek ik eigenlijk een luchtje die het meeste wegheeft van de laatste, het is een een frisse geur die het best omschreven kan worden als vanille met wat lavendel en bergamot. Lekker fris en fruitig. Iemand tips voor iets als dit?
Rochas Man?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef Sobraine het volgende:
Lieve medefokkers,
Ik zit met het volgende, iedereen die mij persoonlijk kent omschrijft mij altijd als "de jongen met de lekkere luchtjes". Ik ben altijd bezig met lekkere geurtjes en koop vaak wat anders dan de meesten, bij mij zul je bijvoorbeeld nooit Ralp Lauren of Hugo Boss zien staan, wat ik wel heb is bijvoorbeeld:
Paco Rabanna XS
Narciso Rodriguez
La Martina Cuero
Nu zoek ik eigenlijk een luchtje die het meeste wegheeft van de laatste, het is een een frisse geur die het best omschreven kan worden als vanille met wat lavendel en bergamot. Lekker fris en fruitig. Iemand tips voor iets als dit?
ik heb eind maart een bestelling gedaan en kreeg hem vorige week donderdag pas binnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:26 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Inmiddels 2 maanden geleden een bestelling gedaan op fragrenceX van 10¤ ofzo (wat samples en goedkope troep) en ik heb nog steeds niks binnen
Was de poststempel wel van eind maart? Blijkbaar lang bij de douane gelegen (misschien in een opslagplaats vanwege de aswolkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:05 schreef walk-man het volgende:
[..]
ik heb eind maart een bestelling gedaan en kreeg hem vorige week donderdag pas binnen
maar omdat het zolang duurde had ik 2/3 weken geleden al een geschil geopend en mijn geld teruggekregen.
Dus nu heb ik Joop nightflight en een Creed GIt sample gratis
Of je bent een fatsoenlijk mens en je mailt ze dat je de producten toch nog hebt ontvangen en alsnog voor de geleverde producten wilt betalen. Is maar een ideetje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:05 schreef walk-man het volgende:
[..]
ik heb eind maart een bestelling gedaan en kreeg hem vorige week donderdag pas binnen
maar omdat het zolang duurde had ik 2/3 weken geleden al een geschil geopend en mijn geld teruggekregen.
Dus nu heb ik Joop nightflight en een Creed GIt sample gratis
Of ze leveren een fatsoenlijke service. 2 maanden verzending is gewoon niet acceptabelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Of je bent een fatsoenlijk mens en je mailt ze dat je de producten toch nog hebt ontvangen en alsnog voor de geleverde producten wilt betalen. Is maar een ideetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |