Dat kloptquote:Op donderdag 8 april 2010 18:39 schreef W1ZZ het volgende:
Ehhm... ik kan me vergissen maar mijn geheugen zegt me dat jij HR niet lekker vond?? Ik heb trouwens toevallig precies die fles van de HR EDC, enige die met een sprayer is gemaakt![]()
De huidige EdT is een beetje tè Habit Rouge voor mij, als je begrijpt wat ik bedoel. De EdC ruikt naar een Acqua di Parma Colonia met een Habit Rouge-karakter erin.quote:Lekker!!!!! Meer zoete citrus dan de huidige EdT, en minder dat jaren '60 stoffige. Lekker.
Grappig, want ik vind die citrus dus de boel te soft maken, en het letterlijke wat ik dacht was van: 'hm, als die citrus er dan toch in moet, dan liever op de manier van Halston Z-14 of Italian Cypress van Tom Ford'. Ik denk dat die woody-citrussen mij meer liggen dan PdN. Maar het is helemaal geen slechte geur, en ik ga die decant zeker helemaal opmaken. Ik denk alleen dat ik dan liever een fles BdP zou willen hebben (die ik eerst ook niet lekker vond, weet je nog? Maar daar ben ik op teruggekomen).quote:Ik kan me wel enigszins vinden in je commentaar over PdN New York, maar er zit wel een flinke dosis sinaasappel in die het geheel wat meer sophisticated maakt dan BdP. IMO, of course.
Denk je dat ze 'm hebben bij de Ici Paris? Het leek me persoonlijk niet de meest standaard geurquote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef W1ZZ het volgende:
Geen slechte geur maar eerst testen in de winkel, uiteraard.
Bedankt, morgen even testen danquote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
Juist wel
Daar hebben ze hem, en ook bij de Douglas wel.
Kan ik mee leven, heb 't pas rond eind mei nodigquote:Op donderdag 8 april 2010 16:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Als je geluk hebt nog voor het einde van de wereld in 2012
Nee serieus, het duurt vaak echt lang (2+ weken).
Kan je hier wat meer over vertellen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef W1ZZ het volgende:
Je hebt goede geuren gekozen (zeker met de aankomende zomer), maar bel volgende keer eerst even met Skins (www.skins.nl). Daar had je al deze vijf monsters gratis en voor niets gekregen.
Ze hadden 'm niet bij de Ici Parisquote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
Juist wel
Daar hebben ze hem, en ook bij de Douglas wel.
Naar www.skins.nl surfen, filiaal uitzoeken (Amsterdam bijvoorbeeld). Mailen met de vraag of je samples kunt krijgen voordat je tot aankoop overgaat omdat je zo ver woont. Samples aangeven. Samples ontvangen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:56 schreef EauDeToilette het volgende:
[..]
Kan je hier wat meer over vertellen?
Ik zie hem hier regelmatig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 04:21 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Ze hadden 'm niet bij de Ici ParisDan maar een blinde koop doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |