Wel een manier om de vergrijzing tegen te gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
Ze moesten ouderen gewoon afschieten
Vergrijzing is een hoax van de linkse kerkquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:47 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Wel een manier om de vergrijzing tegen te gaan.
Mijn antwoord was: ja, nee, ja, nee. Met dergelijke types moet je nooit in discussie gaan want je staat volgende week nog. Na een paar minuutjes droop ie idd weer keurig af.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:49 schreef Pakspul het volgende:
Wat was je antwoord? "Jank toch niet zo, homo" ?
Net als Marokkanen, o.us, en matjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vergrijzing is een hoax van de linkse kerk
pics?quote:
Ja. Maar pics?quote:
Ik woon niet in Sneek en stond daar slechts op een auto te wachten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef FlinkeNaam het volgende:
Stap je de volgende keer bij Noord op.
Ach komop. Via PM mag ook. Je heet Eva en bent Studente. Je bent perfect voor mij!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:14 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Nope, wil zo anoniem mogelijk blijven
Ik heb betere dagen op het gebied van spelling gehad inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:12 schreef tong80 het volgende:
Kwam je net terug van je bijscholing Nederlands ?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach komop. Via PM mag ook. Je heet Eva en bent Studente. Je bent perfect voor mij!
Ik hou wel van hard-to-get.quote:
Ik hou hem bovenaan.quote:
Kloptquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou hem bovenaan.![]()
Beter word het toch niet meer.
Isgoed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:26 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Klopt, als we nog even zo door gaan komt er vanzelf een slotje op
In Sneek komen alleen maar laffe stoptreinenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:49 schreef wise het volgende:
ik had instemmend ja geknikt, en als ik dan de intercity hoor aankomen zou ik em ervoor duwen.
Met zijn gezeik
zie het maar zo, dan rijden ze er extra langzaam over heenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In Sneek komen alleen maar laffe stoptreinen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |