Ware het niet in je eigen bed is en ze met elkaar zoenen terwijl ze jouw geslacht strelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik vind het toch een beetje een afknapper als ik een meid met een andere meid zie zoenen. Staat zo sletterig.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik vind het toch een beetje een afknapper als ik een meid met een andere meid zie zoenen. Staat zo sletterig.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi
Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie
Dus het wordt tijd dat elke griet beseft:
Je bent niet bi als je ook niet beft!
OP
maar pixie is best wel een schilderij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Pixie is tenminste een echte lesbi
ik ookquote:
picsquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar pixie is best wel een schilderij.
Mannen die er op geilen das nog ergerquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:15 schreef Ataraxy het volgende:
Meiden die geen vent kunnen krijgen en daardoor denken dat ze lesbo zijn, dat is pas triest.
Een verfporum?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Dan zijn ze al meer bi dan praktisch elke man.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:03 schreef Smart_ass het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze erachter zijn gekomen dat ze bepaalde meisjes wel aantrekkelijk vinden
quote:
een plaatje om te zien?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |