batman arkham asylum wil ik ook nog, maar Edje snapte de hint niet dat ik het spel wilde lenenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:35 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry maar heb nog een lading games die ik ook nog moet uitspelen.
Lego batman, batman arkham asylum,mass effect, saints row2,mirrors edge, pure die heb ik allemaal december aangeschaft, maar ben dr nog nie echt aan toegekomen.
Komt allemaal door MW2
Als ik hem uitspeel kan ik hem je mischien wel opsturen ofzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
batman arkham asylum wil ik ook nog, maar Edje snapte de hint niet dat ik het spel wilde lenen
Maja de verleiding om MW2 te gaan spelen is gewoon te groot hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik hem uitspeel kan ik hem je mischien wel opsturen ofzo.
Moet ik wel ff keer gaan spelenen niet aan de MW2.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik hem uitspeel kan ik hem je mischien wel opsturen ofzo.
Moet ik wel ff keer gaan spelenen niet aan de MW2.
Ik heb komende week ook tentamens, daarna is Sommy weer van de partij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zal me best doen hem zo snel mogelijk uit te spelen
Nu eerste 2 weken tentamens
Same here.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb komende week ook tentamens, daarna is Sommy weer van de partij.
Je had er toch maar 2quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zal me best doen hem zo snel mogelijk uit te spelen
Nu eerste 2 weken tentamens
Ik speel nu CoD4 omdat mn broertje mijn MW2 heeft gesloopt. Ik krijg nog een nieuwe van em, na de tentamens ga ik weer aan de MW2quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Same here.
Maar ik dacht dat jij op COD 4 over was gestapt?
Ja maar ik heb een herexamen van me wiskunde en dan nog statica, dus hard leren..... bindend studie advies is a bitchquote:
Jij met die Javelinquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:26 schreef Rossdale het volgende:
Ook echt met 20 punten meer dan hem
Prachtig was dat idd
Ik vond het awesome dat ik dat potje 4x dezelfde gozer afmaakte met een Javelin. Ik had zo graag zijn reactie willen horen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:18 schreef jackson het volgende:
Dit is ook dik zeg:
1 raket, 9 kills, wat een koning
Ik zal er zijn...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Vanavond wordt er weer met de fokkers gegamed?
Ik ben er waarschijnlijk wel ff bij
Die gaat hij nooit krijgen want dat is een prestige titelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
Voor Rossdale, the My Li'l Pwny title
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns nr 267
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |