quote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soldmayor voor het eerst onderaan.
O RLLYquote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Wel raar dat ik 0 punten heb tewijl ik ook nog niet had gespeeld
Dat is rythmicalremedy aka salom16. Ik weet niet hoe kapot dat ding is, maar best knap als je dat voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie van jullie stuurde een berichtje waarin stond dat diegene z'n CD met Duct tape had gemaakt? Wtf
Ja mijn NAT stond sinds vrijdag ook ineens op strict. Ik helemaal in paniek natuurlijk want.. m'n leven wtf doe je.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
gisteren geeindigd met 16-0 en toen maar lekker gaan slapen.
vraag me af waarom mijn NAT nu ineens moderate is...
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef SoldMayor het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH![]()
wat ging het tyfus kut kk tering achtelijk idooit slecht vandaag
Ik had gisteren een ontzettende kater en liep overal achter de feiten aan. Volgende keer beter...quote:Op maandag 18 januari 2010 10:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Het was echt drama gistrer... Alleen dat potje tegen de IB-groep was even goed te doen
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soldmayor voor het eerst onderaan.
Ik was blijkbaar een neger op Afghanquote:Op maandag 18 januari 2010 10:26 schreef BobLeSponge het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's noglol
Ja laten we dat doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:38 schreef zatoichi het volgende:
Ik niet
LOL moeten we een keer met de hele clan doen (in een FFA en dan drop ik een granaat op het eind)
Wou je een keer iedereen op de foto zettenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ja aangezien die foto kwaliteit is.......
Niemand hier met een capture card? ik heb er een maar kan hem nie vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |