Je vroeg nogal veel aandacht van 'm, waardoor het al gauw een privé gesprek tussen jou en jaap werd ipv een chat waar je normaal vragen kunt stellen. En dat was irritant, dat zie je ook met Johan's groupies en daar is het net zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De tijd dat ik fan was is al een tijdje voorbij. Klopt dat ik op de chat kwam om Jaap eens weer te spreken, als jij dat groupie vind, prima. Dat jij het blind geslijm vind, ook prima.
Dat is natuurlijk een veul minder krachtig statement dat het incorrecte statement van Pietjepuk niet zo ontkracht.quote:Je had ook kunnen zeggen: Ik heb Jaap niet hoog zitten, dan had je voor niemand gesproken behalve voor jezelf en had je er geen nuances aan hoeven geven.
Daar kwam ie toen wel voor...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:55 schreef SeSeSeS het volgende:
Heeft Jaap dan uservragen beantwoord? tussen het beledigen en het wentelen in eigen roem even snel zeker? Dat heb ik dan even gemist blijkbaar...
Geen idee.. maar ik zie liever Eline...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef Disana het volgende:
Peter zit weer in de chat. Wat heeft die knul nou eigenlijk de hele dag gedaan?
Nou nee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:14 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Geen idee.. maar ik zie liever Eline...
Ik weet niet wat ik liever heb. Tot nu toe is de spoeling aan onderhoudende mensen zeer dun.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:19 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Jij heb liever Lievvve Petertje...?
zullen wij erheen gaan?!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik liever heb. Tot nu toe is de spoeling aan onderhoudende mensen zeer dun.
Dan gaan we toch vroeg...quote:
Gaat ie bij Sly op visite?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
Peter zat net op de chat, hij moet om 21.30 in Rijswijk zijn. Nu weer beeld op de bank.
Er is nu helemaal niemand aanwezig in SV?
Nee, het is daar weer 2009...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
Peter zat net op de chat, hij moet om 21.30 in Rijswijk zijn. Nu weer beeld op de bank.
+1quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:14 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Geen idee.. maar ik zie liever Eline...
Dat is(was) toch Scheveningen? Las laatst dat het Amsterdam is geworden maar bindt me er niet op vast.quote:
Die woont in Scheveningen net als ik.quote:
Ik heb zo'n gevoel dat SV alweer een beetje op z'n retour is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
Duidelijk ja..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat SV alweer een beetje op z'n retour is.
En die vrijwilligers gaan Johan helpen de Politiek in te tillen door gratis in die kutstudio van 'm te werken...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
Mijn complimenten voor de vrijwilligers die dit 24/7 gebeuren draaiende houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |