Jaap is nu Bram aan het bellen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:54 schreef Disana het volgende:
Bram komt binnen in de chat.
Liesbeth doet ook maar watquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:00 schreef Chanel5 het volgende:
Die 4 uur was omdat het de kickoff was, volgens Bram.
Volgens de programmering staat het elke woensdag voor 4 uur ingepland?
jaja, of een beslissing dat 4 uur wel erg lang is en het er nu op gooien dat alleen de kickoff 4 uur duurt?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jaja, of een beslissing dat 4 uur wel erg lang is en het er nu op gooien dat alleen de kickoff 4 uur duurt?
Wat jij schreef, mensen zich voor laten stellen aan de kijkers, wat doen ze in het dagelijkse leven, beroep,quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:06 schreef Chanel5 het volgende:
jaja, of een beslissing dat 4 uur wel erg lang is en het er nu op gooien dat alleen de kickoff 4 uur duurt?
En overzicht houden, niet teveel mensen tegelijk, die Hazes met aanhang, de rollatordames....het was té en daar verloor hij de controle. Je zag het aan hem, echt zo'n blik van 'waar ben ik in beland?'quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat jij schreef mensen zich voor laten stellen, wat doen ze in het dagelijkse leven, beroep,,,,,,,,
Ja, je hebt er kijk op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
En overzicht houden, niet teveel mensen tegelijk, die Hazes met aanhang, de rollatordames....het was té en daar verloor hij de controle. Je zag het aan hem, echt zo'n blik van 'waar ben ik in beland?'
Dat zou ieder weldenkend mens hebben.... plus dat ze niets te melden hadden en Hazes niet kon zingen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En overzicht houden, niet teveel mensen tegelijk, die Hazes met aanhang, de rollatordames....het was té en daar verloor hij de controle. Je zag het aan hem, echt zo'n blik van 'waar ben ik in beland?'
Oja vergat ik nog, het werd lang leve de lol. Tuurlijk is een grappig item ertussen leuk, Maar met het ( mislukte) koken, Hein, die zanger, Hazes en co en de rollatordames werd het doel van Talkshow niet (echt )behaald.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:25 schreef SeSeSeS het volgende:
Johan zal menigmaal op zijn lip gebeten hebben om zijn "Gastheer" ..
Omdat Johan helemaal geen "Heer" was.. laat staan een Gastheer.. en Johan was vaak genoeg in close-up om de boekdelen te tezen...quote:
Ohh ik bedoelde Jaap hier boven, fautje..... Johan zat alleen keurig gekleed in de slachtofferrol...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef Copycat het volgende:
Hij zag er anders wel als een gelikte gastheer uit, in zijn smoking.
Ik heb die boekdelen heel anders gelezen, blijkbaar. Volgens mij vond Johan het juist übertoffe televisie. Buiten die terechtwijzing van Jaap dan.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Omdat Johan foutje Jaap helemaal geen "Heer" was.. laat staan een Gastheer.. en Johan was vaak genoeg in close-up om de boekdelen te tezen...
Dit is nu al de tweede keer dat ik een soortgelijke opmerking van je lees en ik begin mij af te vragen wat je probleem precies is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedereen? Niemand hier, behalve liesje dan.
Oh.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:34 schreef SeSeSeS het volgende:
Ahh, dan lezen we verschillende boeken blijkbaar..quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Nee, mijn reply blijft hetzelfde. Ook met Jaap als gastheer.
Nouja, ik vond het gewoon aandoenlijk dat je zo achter hem aanloopt. Als zo'n groupie, weet je wel, terwijl je normaal nooit op de chat oid te vinden was, en ik kan een beetje slecht tegen blind geslijm.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is nu al de tweede keer dat ik een soortgelijke opmerking van je lees en ik begin mij af te vragen wat je probleem precies is?
Ja ik heb Jaap vrij hoog zitten, misschien niet als tv-maker maar wel als het mens dat ik denk dat hij is. En ja, wat betreft mijn beeld van Jaap kan ik er best naast zitten, maar wat boeit jou dat nou?
En op de vorige keer dat je zo'n opmerking maakte, nee, ik sop niet op Jaap, vond het heel erg leuk om hem na een lange tijd weer eens te spreken en ik ben niet het mens dat haar enthousiasme onder stoelen of banken steekt.
Haar ergernis ook niet trouwens.
De tijd dat ik fan was is al een tijdje voorbij. Klopt dat ik op de chat kwam om Jaap eens weer te spreken, als jij dat groupie vind, prima. Dat jij het blind geslijm vind, ook prima.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het gewoon aandoenlijk dat je zo achter hem aanloopt. Als zo'n groupie, weet je wel, terwijl je normaal nooit op de chat oid te vinden was, en ik kan een beetje slecht tegen blind geslijm.
En mbt die laatste opmerking, tja, als ik had gezegt 'Niemand heeft jaap hoog zitten' dan was er ook een opmerking van jou overheen gegaan.Dus vandaar.trek het je niet teveel aan, daar bedoel ik niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |