Dat was dan weer alleen leedvermaak. En een dosis onbegrip.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey, die vraag heb ik ook wel eens gesteld. Tijdens CBL.
yep, een duidelijkequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat gaan, het is een reller.
Oh het zijn er zelfs twee. Nowlive is wakker.
Dat vroeg ik me ook al af..Hansie heeft in ieder geval niet het woordenboek erbij gepaktquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Mag fellatio trouwens wel daar?
Of moeten ze dan eerst het woordenboek erbij pakken?
Pijpen mag niet, maar fellatio is geen probleemquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
PVC pijpen niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pijpen mag niet, maar fellatio is geen probleem![]()
Maar een ander mag geen moeilijke woorden gebruiken
Waarschijnlijk denken ze dat fellatio een Italiaans gerecht isquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Als je er tomatenpuree op doet wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze dat fellatio een Italiaans gerecht is
Met roomsaus is zeker te obvious??quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je er tomatenpuree op doet wel.
Te Hollands.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met roomsaus is zeker te obvious??
Jaap zegt alleen maar dat hij Heintje met respect heeft behandeld. De link zal wel naar King Jaap zijn, ik heb hem niet meer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat schreef Jaap?
Begreep net dat hij aan zijn blog zit te werken, iemand een linkje?
Jullie zijn me er eentje! Platvloerse humor, op niveau!quote:
Ja... je moet wat hèquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie zijn me er eentje! Platvloerse humor, op niveau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |