Frutsel zegt dat het volgende week -5 tot -10 wordt. Frutsel modereert DE (De Elementen).quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd, het gaat vrijdag dooien
Huh? Onder andere door Dottey? Door meerderen dus en hoezo is hij er dan nog steeds?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:29 schreef Maanvis het volgende:
Hansie is gisteren door oa. Dotteke op non-actief gezet als chatmod, dus ik ben benieuwd of ie het nog lang blijft.
Maar ik vraag me sowieso al af wie die mensen tot mod heeft gemaakt. Ik kreeg de indruk dat Dottey dat ook kon doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat dotteke het niet alleen voor het zeggen heeft, en de server hem automatisch mod maakt
Het werkt op IRC (meestal) zo: Als je Operatorstatus (zo'n @) hebt kun je er anderen mee besmetten. En hansie heeft operatorstatus gekregen omdat ie iets kan op een website met een computer, ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik vraag me sowieso al af wie die mensen tot mod heeft gemaakt. Ik kreeg de indruk dat Dottey dat ook kon doen.
Dus elke mod kan anderen tot mod maken? Op Justin tv kan alleen de channel owner dat doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het werkt op IRC (meestal) zo: Als je Operatorstatus (zo'n @) hebt kun je er anderen mee besmetten. En hansie heeft operatorstatus gekregen omdat ie iets kan op een website met een computer, ofzo.
Ik mocht gisteren ook mod worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:36 schreef Disana het volgende:
Dus elke mod kan anderen tot mod maken? Op Justin tv kan alleen de channel owner dat doen.
Oh echt? Van wie dan? En heb je het afgeslagen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik mocht gisteren ook mod worden.
Afgeslagen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:37 schreef Disana het volgende:
Oh echt? Van wie dan? En heb je het afgeslagen?
Maar ustream is niet justin TVquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus elke mod kan anderen tot mod maken? Op Justin tv kan alleen de channel owner dat doen.
Johan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar dan vraag ik me echt af welke sufferd die mannetjes tot mod heeft gemaakt.
Gelukkig, dus niet Dottey.quote:
Dotteke kun je het beste wel hebben hoor. Die weet hoe FOK! werktquote:
Zo bedoel ik het ook. Ik zou het raar vinden als zij die minkukeltjes tot mod had gemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dotteke kun je het beste wel hebben hoor. Die weet hoe FOK! werkt.
Peter schreef even terug dat hij er alleen zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Is Johan terug van de zender ophalen en weer verder met het interview rechtenstudenten Groningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |