Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
Omdat wanneer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef Robinhoo het volgende:
DAVID WAAROM KOM JIJ NIE IN EANSKE?
Ey zag je net onze connectie op hyves ?:Pquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef Oldenzaal het volgende:
Is dit een topic voor tukkers? Ik kom uit Oldenzaal!
Omdat 18 feb wij gaan zuipen. Donderdag als Twente tegen Werder spielt.quote:
remcoquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
milieudoelstellingen?
enne, hoi op deze donderdag
Ooh, moet ik even kijken of ik kan. Ben heel feb. nogal druk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat 18 feb wij gaan zuipen. Donderdag als Twente tegen Werder spielt.
Nee?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ey zag je net onze connectie op hyves ?:P
maak je toch vrij voor die ene dag?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, moet ik even kijken of ik kan. Ben heel feb. nogal druk.
Als ik de kans krijg vind ik het bestquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
maak je toch vrij voor die ene dag?
Kun je ook zelf doen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik mis nog een paar dingen in de OP en dat zijn:
onder plaatsen in twente kun je nog vroomshoop plaatsen.
en bij natuurgebieden in twente kun je nog de Engbertsdijksvenen bij vriezenveen zetten.![]()
![]()
MVG sjoemie1985
Robin -> Renee. -> Danielquote:
Kan je dit mss ook aanpassen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb hem aan gepast ik hoop dat het goed is.
quote:- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
Weet ik, ik vind het een stomme afkortingquote:
FIFA10 \m/quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Fifa08 weigert verder ook maar iets te doenIk haal '06 maar weer eens uit de kast dan, want ik heb zin in een potje voetbal
Hoe ken je die dan??quote:
Ga anders buiten spelen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar een potje UT doen om mn aggressie kwijt te raken
Heeft een tijdje verkering met maat gehad (uit flering).quote:
Die ken ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:19 schreef haakon het volgende:
A mini bus full of Niggers was hit by a train near my house today
and they were all killed. I thought "wow, that could have been me!"
but then I remembered, I can't drive a fucking train!!
HA HAquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:19 schreef Samzz het volgende:
De ironie... Ik loop altijd op hakken, zon, wind, sneeuw, regen, ijs. Vandaag besloot ik maar platte schoenen aan te doen omdat het gisteren al erg glad was en ik even snel naar de winkel wilde. En wie gaat er onderuit?
Juist
wie is juist ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:19 schreef Samzz het volgende:
De ironie... Ik loop altijd op hakken, zon, wind, sneeuw, regen, ijs. Vandaag besloot ik maar platte schoenen aan te doen omdat het gisteren al erg glad was en ik even snel naar de winkel wilde. En wie gaat er onderuit?
Juist
quote:
Ik speel gewoon fifa 2010 op mijn laptop hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd om Fifa2000 vista-compatible te maken, dat speelde tenminste nog fatsoenlijk
Hahaha, ja grappigquote:
quote:
Waar het hoofd vol van isquote:
neuh publieke omroep, heb t 1aflevering gezien, maar niet boeiend genoeg...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb dat programma nog nooit gekeken... SBS6 zeker?
Ik vind het anders wel tof!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
neuh publieke omroep, heb t 1aflevering gezien, maar niet boeiend genoeg...
Vermakelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bitchfight![]()
Het mysterie der mannen...
Selma, Justin, jijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
Welke muzikale ToF'ers behalve jij, Nath en Machiel zijn er dan?
okquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik kan wel op de achtergrond dansen, maar zingen, instrumenten bespelen en teksten schrijven en zo, nee
Met een brute riff eronderquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef haakon het volgende:
tok tok tok wij zijn de tukkers op fok \m/
Ja. En een opnamestudio regelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een nieuwsberichtje posten op de FP?
Een ex- mede-Gorenaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
wtf ik zit echt al heel lang op fok maar dit topic heb ik nog nooit gezien
*meldt als Tukker*
ik ben inmiddels wel geemigreerd naar Amsterdam, maar kom uut Goor
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een ex- mede-Gorenaar![]()
Hoi trouwens
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brutal slaughter manifest at the center of the darkest woods of Twente \m/
quote:
Heb ooit een maat een opblaasschaap als cadeau gegeven. Bierflesjes kon 'ie niet aanquote:
In die vriendengroep zijn al de nodige seksartikelen geschonken. De opblaaspop hebben we al gehad namelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef Robinhoo het volgende:
opblaaspop.
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morgenvroeg gesprek over 'n contract
spannendquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Succes man!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hooligans zijn overrated.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef Robinhoo het volgende:
Morgen werken.
PaFiPo met hooligana's
[ afbeelding ]
quote:
Je zal er maar tussen staan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef Robinhoo het volgende:
Die wouden hier heen:
[ afbeelding ]
Tussen die Turken? Die vonden het maar al te leuk en vonden het jammer dat we niet gewoon gelijk kwamen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je zal er maar tussen staan.
waar sta je dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
Volgens mij vinden jullie dit op geen enkele manier interessant maarja
op die laatste foto zie ik mezelf
Een beetje rechtsvoor aan bij de ME zie je iemand met een kale kop, daar tussen staat er 1 met een bruine jas, daarnaast ben ik met zwarte jas + capuchon.quote:
jij hebt bruin/zwart haar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een beetje rechtsvoor aan bij de ME zie je iemand met een kale kop, daar tussen staat er 1 met een bruine jas, daarnaast ben ik met zwarte jas + capuchon.
moet ik nu dood?
Dat kun je niet zien op de foto maar ik heb bruin haar jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
jij hebt bruin/zwart haar?
En nee, je hoeft niet dood.
quote:
quote:
Heb je geen eigen wil?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Voel je je niet een beetje schuldig?
Ik ben voor Twente geworden dankzij jou, ik ging altijd met je opa naar het stadion. JOU opa liet me zien hoe ik een echte hooligan moest worden.
Nou hier ben ik dankzij jou opa gekomen..
Nee ik word gedwongenquote:
Nee. Over relsupporters.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:21 schreef Robinhoo het volgende:
Dat lied luister ik morgen wel. Gaat het over de zieligheid van rellen ofwat?
Vind ik in de meeste gevallen ook..
Maja ben slapen
Nee nog niet, ik zou bericht krijgen wanneer ik kan beginnen. Nou ik vrees dat het hem niet wordquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Allen.
Hoi Marko!
Werk je nou bij kartplaza? En hoe bevalt dat.
Enneuh Robin, ben jij nou ook zo-een hooligan die met stoelen enzo op de tegenstander gooit?
Ik ga er niet meer achteraan..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooi klootn dan.
Heb je zelf ook niet gebeld ofzo?
Slaapze heur.quote:
Hahaha, Bennie is een mooie ventquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Normaal![]()
Hadden jaren terug op 't werk een dvd van normaal en dan gaat ie zo met een verfroller aan een lange telescoopstok z'n vrachtwagentrailer verfen
Dat is echt zo grappig.
Hop.. De N...
Hop de O...
dondert z'n bier om.. "Godverdomme".... Loopt ie weg en komt ie weer met nieuw bier...
Hoppa de R..
en dat zo door
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Normaal![]()
Hadden jaren terug op 't werk een dvd van normaal en dan gaat ie zo met een verfroller aan een lange telescoopstok z'n vrachtwagentrailer verfen
Dat is echt zo grappig.
Hop.. De N...
Hop de O...
dondert z'n bier om.. "Godverdomme".... Loopt ie weg en komt ie weer met nieuw bier...
Hoppa de R..
en dat zo door
Oke! Neuken?quote:
Ben je gek, er is al overbevolkingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:31 schreef norich het volgende:
Er was eens BIER, en God keek naar de wereld en zag dat het goed was.
Ik typ maar in henrike's plaats, ze ligt hier bovenop me te slapen.
Gaat heen en vermenigvuldigt u.
AA is heul niet voor quittersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
AA is heul niet voor quitters
America's Army ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, Accountant-Administratieconsulent
Niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hé, niet spotten met mijn opleiding!!![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo Jipje klaarmaken voor vertrek...
Is er een ToF-lied dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of jij ons ToF-lied wilt bassen![]()
Oke.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wordt as we speak gecomponeerd
Het zal geen knettersmoeilijk nummer worden hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Als het niet te moeilijk is om dat te bassen, wil ik m best bassen
jullie doen groepsgesprekken zonder mij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oow en Nath, sorry dat ik je in dat groepsgesprek gooide
Ik heb jou niet op msnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
jullie doen groepsgesprekken zonder mij?
Dus je hebt wél msnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik ben nu niet online maar doe het later wel.
Vind het prima als je me erin gooit, maar alleen als ik op online sta.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oow en Nath, sorry dat ik je in dat groepsgesprek gooide
wie is jipje?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo Jipje klaarmaken voor vertrek...
Een van haar peerdenquote:
Thank youquote:
Aaawquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thank youIk hoop eigenlijk dat die mensen hem nemem... Ik ga hem missen, maar het is het beste, ik heb geen tijd voor drie paarden
Mjaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het prima als je me erin gooit, maar alleen als ik op online sta.
Als ik op afwezig of bezet sta dan ben ik er niet of ben ik druk.
Mijn laptop loopt altijd helemaal vast door die groepsgesprekken.
Kom online danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik gebruik nu toch mn laptop en daar zit MSN op.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[David] [ Ich seh' im Spiegel dein Gesicht... ] zegt:
BIER
Marko zegt:
RANJA
[David] [ Ich seh' im Spiegel dein Gesicht... ] zegt:
Steven wannabe
Juistquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En vretn op kosten van de school
Ik ga in me uppie ranja drinkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga zo bier drinken met Hen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |