Hellevoet is toch wel een wereld van verschil met Heenvlietquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi. Ik kom uit Hellevoetsluis. Dat is dichtbij!
Groetjes.
wij filmden onszelf!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja, maar negers zijn eng. Daar heb ik ook een bloedhekel aan, maar ze zijn in ieder geval geen mensen ongevraagd aan het filmen.
Loop dan niet te zeuren dat ze je om die reden aan zaten te gapen. Ze zaten naar je te kijken omdat je fokking irritant liep te doen muts.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
zo anders zie ik er niet uit hoor! heb alleen zwart geverft haar en geen piercings ofsow..
maar het was gwoon gesellig tot de filiaanman kwam.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Loop dan niet te zeuren dat ze je om die reden aan zaten te gapen. Ze zaten naar je te kijken omdat je fokking irritant liep te doen muts.
Het is ook nooit goed he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hellevoet is toch wel een wereld van verschil met Heenvliet
Post die video!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
we waren een video voor youtube aan het maken. beetje aan het zingen.. hyper stuff, je kent het mss wel ^^
Nee.quote:
KRIJG KANKERquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
TS, zou je uit dit topic weg kunnen blijven, je maakt me bang.
Volgens zijn profiel is TS een man.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de vrouwelijke users TS (mits echt) aanvallen. Als ik d'r usericon zie ziet ze d'r beter uit dan jullie.
[ afbeelding ] - Ik zou d'r denk ik doen.
Is toch automatisch als je niks insteldquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel is TS een man.
Een man? Ik heb nooit iets gedan in mn profiel behalve mn avatar? XDXDquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel is TS een man.
Hoi, ik woon in Carnisselande. Ook dichtbij. Chillen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hellevoet is toch wel een wereld van verschil met Heenvliet
Klachtwaardig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is toch automatisch als je niks insteld.
Nee, ik ben je ex niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee.
Heet je toevallig Simone in het echte leven? Indien ja, dan ben je wellicht mijn ex
Die liep ook altijd te kankeren dat het ook nooit goed is
Dan ga je die hier posten anders stoppen we nu collectief met je te geloven.. als dat al niet gebeurd is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef suzannesuicide het volgende:
[..]
die heeft me vriendin nog op dr camera staan en ik kryg m vanmiddag als het goed is XD
Nee. En zo dichtbij is dat niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoi, ik woon in Carnisselande. Ook dichtbij. Chillen?
Ik pak zo de metro jongen!!!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. En zo dichtbij is dat niet.
is goed xdquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan ga je die hier posten anders stoppen we nu collectief met je te geloven.. als dat al niet gebeurd is.
BAN!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:25 schreef PietPossum het volgende:
[..]
BAN!
Zo wordt t nog rustig hier. Geintje natuurlijk ratelslangetje is cool. TS is gewoon een vieze emu.
[ afbeelding ]
Ronald mcdonald maakt me ook bang trouwens. Clowns.. brrr!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef Thomas B. het volgende:
Zullen we het even laten rusten totdat TS het bewuste filmpje heeft gepost?
Hoopt vurig op Lesbian emo sex in MDonalds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |