quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar heuy, ik ben nog geen 30
quote:
Ehm nee... dag 2 van mijn pilstrip, helaas niet dat excuus dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef mijsje het volgende:
moet je bijna ongesteld worden BE? dan schreeuwt mijn inner-self ook altijd om chocola...
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:54 schreef YPPY het volgende:
Ik word helemaal gek hier.Ik had toch een nieuwe baan? Die niet meer bestond? En dat ik ergens anders verder weg ging werken? Nu word ik gebeld die baan er toch is, ik mag kiezen. Het team verder weg, waar ik nu bekend ben ik waar een hele leuke uitdaging ligt of dichterbij waar ik geen idee heb hoe dat precies gaat lopen, maar wel op fietsafstand.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:51 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief heeft me gister zitten pesten door het de héle avond over roze koeken te hebbenen nu heb ik dus een onherroepelijke trek in een roze koek.
voor vanavond bij WIDM dan maar
JE MOET ROZE KOEKEN KOPEN!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Thanks!
Wil je het vanavond nog een keertje roepen! Ik ga dat geheid vergeten!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
JE MOET ROZE KOEKEN KOPEN!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
JE MOET ROZE KOEKEN KOPEN!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm nee... dag 2 van mijn pilstrip, helaas niet dat excuus dus.
En ik heb vanmorgen al chocola gehad, dus ik mag echt niet van mezelf, maar toch...
ik sms je welquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Thanks!
Wil je het vanavond nog een keertje roepen! Ik ga dat geheid vergeten!
kan ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef Brighteyes het volgende:Hoeft niet, ik zet wel een alarm in mijn telefoon.
*mompelt iets over totaal gebrek aan ruggegraat en kitkat...
En dan nu maar aan het werk...
Ik vind dat altijd lastig. 'Ze' zeggen dat het altijd goed is om een sollicitatie nog even na te bellen ofzo, maar het voelt voor mij zelf altijd als geforceerd en overdreven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Yppy!Da´s toch geen keuze haast.... Nou ja, het kán op die dichtbij locatie ook meevallen natuurlijk...
![]()
Sterkte!
En dan ff een vraagje. ik heb een bevestiging gekregen van een sollicitatie. en dat ik één van de meer dan 400 kanididaten ben.Er staat ook in dat als ik voor een bepaalde datum geen bericht heb ik niet ben gekozen. Ik heb nu heel erg de drang om een reply te sturen om ze succes te wensen en te zeggen dat ik hoop nog wel iets te horen van ze, maar is dat niet raar ofzo?
![]()
Ik sla altijd gelijk op slot van een sollicitatie hè.
Als het om zulke grote aantallen sollicitanten gaat dan is het denk ik wel belangrijk dat men je naam onthoudt, dat je eruit springt. Dus in dat geval zou ik idd wel zoiets doen. Weet niet of dat 'done' is, of dat kan. Maar een brutaal mens heeft de halve wereld toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Yppy!Da´s toch geen keuze haast.... Nou ja, het kán op die dichtbij locatie ook meevallen natuurlijk...
![]()
Sterkte!
En dan ff een vraagje. ik heb een bevestiging gekregen van een sollicitatie. en dat ik één van de meer dan 400 kanididaten ben.Er staat ook in dat als ik voor een bepaalde datum geen bericht heb ik niet ben gekozen. Ik heb nu heel erg de drang om een reply te sturen om ze succes te wensen en te zeggen dat ik hoop nog wel iets te horen van ze, maar is dat niet raar ofzo?
![]()
Ypquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:54 schreef YPPY het volgende:
Luchtbelhoop zo dat het eens echt goed gaat komen met je.
Ik word helemaal gek hier.Ik had toch een nieuwe baan? Die niet meer bestond? En dat ik ergens anders verder weg ging werken? Nu word ik gebeld die baan er toch is, ik mag kiezen. Het team verder weg, waar ik nu bekend ben ik waar een hele leuke uitdaging ligt of dichterbij waar ik geen idee heb hoe dat precies gaat lopen, maar wel op fietsafstand.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, ik zou er ook niet blij mee zijn
Ik heb het gewoon gedaan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Als het om zulke grote aantallen sollicitanten gaat dan is het denk ik wel belangrijk dat men je naam onthoudt, dat je eruit springt. Dus in dat geval zou ik idd wel zoiets doen. Weet niet of dat 'done' is, of dat kan. Maar een brutaal mens heeft de halve wereld toch?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon gedaan!![]()
![]()
Lalalalalalalalalalala
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon gedaan!![]()
![]()
Lalalalalalalalalalala
Tnx BEquote:
Ik zit niet bepaald op nog een broedsel te wachten.. Heb al genoeg aan m`n lijf nuquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, ik zou er ook niet blij mee zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een muziekdoosje voor Leah
Is dat niet superlief![]()
ja iddquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, we hebben er nu 2Leah
en
Leah
Ik denk dat je deze ziekte eerder zou kunnen vergelijken met depressiviteit of inderdaad een verslaving. Tegen iemand die depressief is, heeft het toch ook geen zin om te zeggen: kom eens van die bank af met je luie reet? En als hij/zij dat dan niet doet, hem/haar het zelf laten uitzoeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook wat mij opviel aan de tekst over het programma die ik had gelezen: er wordt gesproken over het in de steek laten van deze meisjes als ze niet wensen te eten enzo. Maar van iemand die rookt of drinkt en die medische hulp nodig heeft, wordt vaak gezegd dat diegene het aan zichzelf te danken heeft en bovendien eerst maar eens moet stoppen voor hij behandeld dient te worden...of voor de samenleving/belastingbetaler voor de kosten op moet draaien. Wat is daarbij anders dan gbij deze meisjes?
maar ook depressieve mensen moeten zelf willen. Als zij niet beter willen worden, is het ook trekken aan een dood paard...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:55 schreef Ahava het volgende:
Ik weet dat de discussie eigenlijk alweer voorbij is maar ik vroeg zelf om verheldering aan lady-wrb dus het voelt wat vreemd om dan niet meer te reageren.
Ik heb jouw reactie even gekopieerd, miss_sly, omdat jij ingaat op dat 'in de steek laten'. Mijn reactie is verder echter niet specifiek op jou gericht.
[..]
Ik denk dat je deze ziekte eerder zou kunnen vergelijken met depressiviteit of inderdaad een verslaving. Tegen iemand die depressief is, heeft het toch ook geen zin om te zeggen: kom eens van die bank af met je luie reet? En als hij/zij dat dan niet doet, hem/haar het zelf laten uitzoeken.
Natuurlijk moeten die meiden zelf ook iets doen en daar zou de therapie ook gericht moeten zijn. Daarbij mogen ook zeker eisen aan ze worden gesteld, maar je kunt ze niet vergelijken met een geestelijk gezond iemand die bewust te weinig gaat eten. Er is iets mis, daardoor gaan op een verkeerde manier met eten om. Ze moeten dus niet alleen gaan eten maar juist ook de andere problemen op zien te lossen. Ik denk dat de hulp die op dit moment wordt geboden, niet goed aansluit bij de problematiek.
Waar het mij dan vooral om ging, is dat men bijvoorbeeld iemand met een hartprobleem die rookt, ook zonder meer weg kan sturen met de mededeling dat diegene eerst maar eens moet stoppen, want dat ze anders niets doen aan het hartprobleem. En ergens begrijpelijk, maar ik kan me dus ook wel voorstellen dat ze tegen een meisje dat echt te mager is, eerst zeggen dat ze wat aan moet komen, omdat er anders gewoonweg geen hulp nodig is. En de hulp voor zowel de roker als het zo'n meisje kan dan wellicht beter, maar ze moeten beiden wel iets aan het eerste probleem doen, om de verdere hulp te kunnen krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef Ahava het volgende:
Ja, dat schrijf ik ook en dat ben ik ook helemaal met je eens. Als je zelf niet wilt, gebeurt er niets. Maar of dat systeem van iemand naar huis sturen zonder begeleiding goed werkt, daar heb ik ernstige twijfels over.
Maar ik wilde niet de hele discussie weer oprakelen hoor. Vond het alleen zo raar om helemaal niet meer te reageren.
O, en ik vind de reacties niet te hard of zo hoor. Mijn insteek is alleen anders. Verder vind ik het altijd wel goed om dit soort zaken van meerdere kanten te bekijken.
Maar heeft het zin om iemand die niet mee wil werken aan haar eigen herstel te blijven behandelen terwijl er tegelijkertijd mensen op een wachtlijst staan die wel bereid zijn om te werken aan genezing? Je kan iemand wel blijven begeleiden en knuffelen maar op gegeven moment houdt het wat mij betreft op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef Ahava het volgende:
Ja, dat schrijf ik ook en dat ben ik ook helemaal met je eens. Als je zelf niet wilt, gebeurt er niets. Maar of dat systeem van iemand naar huis sturen zonder begeleiding goed werkt, daar heb ik ernstige twijfels over.
Maar ik wilde niet de hele discussie weer oprakelen hoor. Vond het alleen zo raar om helemaal niet meer te reageren.
O, en ik vind de reacties niet te hard of zo hoor. Mijn insteek is alleen anders. Verder vind ik het altijd wel goed om dit soort zaken van meerdere kanten te bekijken.
badkamer, opgevangen met 6 handdoekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef Asyniur het volgende:
Fijn moussy!![]()
En hoe is het met je ijsbaan in de keuken?
ja iets na half 3 was ie erquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een prachtig muziekdoosje!Wat een lief kado zeg.
En is ie er al Huup? Dan duurt wachten lang.Ik heb maar gewoon besloten als ze dit niet op prijs stellen het voor mij sowieso niet een geschikte werkplek is.
![]()
yay voor warme voeten!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef moussy het volgende:
Ik heb lekkere warme voeten!!
[ afbeelding ]
ahwquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb buikpijn.![]()
Misschien ben ik zenuwachtig, moet straks denk ik veel Engels praten en dat vind ik altijd eng. Stom, hè?
crocsquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:43 schreef chacama het volgende:
Moussy wat voor een schoenen/laarzen zijn dat? Ben nog steeds op zoek naar stevige warme 'schoenen' voor in de zaak. Dus ik moet er een hele dag op kunnen lopen/staan....
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:17 schreef Basboussa het volgende:
Now say, here I speak Enggulisj too. No problem, hoor... That we can do, it is a good plan, not? I speak Enggulisj all day, but not with daughter, with daughter I speak Nederlandish. Is easy, Enggulisj.
Bedenk maar, veel Engelstaligen spreken niet eens een tweede taal, of zo gebrekkig dat ze zich echt NIET verstaanbaar kunnen maken. Dat wij toevallig wel Engels leren (en Duits en Frans enzo), is best bijzonder, en als we fouten maken is dat ons echt NIET te verwijten... Blik op oneindig en verstand op nul... Isj koed, isj koed, my fader says always. Verry koed Enggulisj my fader speaks.
A lot of success, mylady Ven Delen.
Are you nuts? They love it when you make (little) mistakes...quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:18 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Yes, it is for my work. I must take pictures of the performances and I have to talk with the artists and pretend that I'm very intellectual of course. And artifarty. And not having any problems with the language. Muhahaha.
zey always tell me, yor accent kjoet. Are your frensj. I say, I no frensj, I am Hollandish. Zey now Holland. Amsterdam zey say. Lot of sex and drugs in Amsterdam. I say I am farm girl. I do not have drugs and I no neekut. But here zey have drugstore. Verry strenzj, drugstore....quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Are you nuts? They love it when you make (little) mistakes...
I always laugh the most about my mistakes and then they laugh too...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:25 schreef Basboussa het volgende:
[..]
zey always tell me, yor accent kjoet. Are your frensj. I say, I no frensj, I am Hollandish. Zey now Holland. Amsterdam zey say. Lot of sex and drugs in Amsterdam. I say I am farm girl. I do not have drugs and I no neekut. But here zey have drugstore. Verry strenzj, drugstore....
just give them a cookie of their own doughquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:26 schreef Asyniur het volgende:
ooh yes, female charmes are always good!![]()
'because from the wind, we cannot live'
True true...quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:25 schreef Basboussa het volgende:
[..]
zey always tell me, yor accent kjoet. Are your frensj. I say, I no frensj, I am Hollandish. Zey now Holland. Amsterdam zey say. Lot of sex and drugs in Amsterdam. I say I am farm girl. I do not have drugs and I no neekut. But here zey have drugstore. Verry strenzj, drugstore....
Ik heb de eerste daarvan. Kan nog steeds een lachkick krijgen van:quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
just give them a cookie of their own dough![]()
ik hou van het boekje we always get our sin too![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb de eerste daarvan. Kan nog steeds een lachkick krijgen van:
"I fok horses"
Pardon?
Yes! Paarden!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb de eerste daarvan. Kan nog steeds een lachkick krijgen van:
"I fok horses"
Pardon?
Yes! Paarden!
end joe doe rialijse det hoor miens somfing ferrie different den in Inlisj?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:17 schreef Basboussa het volgende:
Now say, here I speak Enggulisj too. No problem, hoor... That we can do, it is a good plan, not? I speak Enggulisj all day, but not with daughter, with daughter I speak Nederlandish. Is easy, Enggulisj.
Bedenk maar, veel Engelstaligen spreken niet eens een tweede taal, of zo gebrekkig dat ze zich echt NIET verstaanbaar kunnen maken. Dat wij toevallig wel Engels leren (en Duits en Frans enzo), is best bijzonder, en als we fouten maken is dat ons echt NIET te verwijten... Blik op oneindig en verstand op nul... Isj koed, isj koed, my fader says always. Verry koed Enggulisj my fader speaks.
A lot of success, mylady Ven Delen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:16 schreef Pyttpytt het volgende:
Dat zei ik ooit tegen een serveerster in London... of het smaakte. Yes hoor...
Ja erg he! Nou durf ik wel te zeggen dat ik niet bepaald slecht ben in Engels, maar dat stomme ´hoor´ krijg ik er niet uit... Zo stom!quote:
haha ja zo hoor ik bij ons ook een hoop professoren achter een hoop zinnen "hè" zettenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:22 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Ja erg he! Nou durf ik wel te zeggen dat ik niet bepaald slecht ben in Engels, maar dat stomme ´hoor´ krijg ik er niet uit... Zo stom!
yes hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je ze nou eerst ff flasht, weten ze daarna niks meer van wat je gezegd hebt
Och, I`ve seen longerquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:28 schreef Kimpossible het volgende:
Oh enne, sorry voor deze idioot lang post. Be-lache-lijk.
oh wat ontzettend fijn!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Fuente het volgende:
Alexander is ok!!
Hij heeft zojuist 4 seconden met mijn vader kunnen bellen, hij zei: Pap, ik ben ok, alles is goed, bel me terug.
Toen hing hij op, terugbellen lukt natuurlijk weer nietMaar hij is ok, en wij zijn superblij!
Nu uitvogelen hoe of wat, waar is hij, wat moeten we doen etc.
Ik heb het misschien ook wat naar verwoord. Denk dat dat komt doordat ik dáár dan weer niets van begrijp. Hoop dat ik er niemand mee voor het hoofd stoot, want dat is niet mijn bedoeling. Ook zo'n verslaving is niet zo zwart-wit, dat weet ik ook wel, maar in mijn beleving is harddugs echt een 'no-go', en zou ik dus voor mezelf kunnen stellen dat het beginnen met drugs een hele bewuste keuze is. Net als het beginnen met lijnen trouwens, maar ik denk dat lijnen (in de normaal) voor niemand een onderwerp is wat gezien wordt als 'slecht' (tot op zekere hoogte dus).quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:41 schreef miss_sly het volgende:
Fuente, wat fijnWat een opluchting!
Kimpossible, goed dat het met jou over het algemeen goed gaat.
Ik vind alleen dat je wat te simpel doet over de alcoholist die een fles alcohol zuipt of de junk die een shot zet. Die zijn ook beiden langzaam maar zeker op dat punt beland en ook niet begonnen als alcoholist en junk, net zo min als jij begonnen bent als anorexia-patient. Dat gaat met bijna alles geleidelijk en ongemerkt, tot je ineens beseft dat het anders is dan het was.
Wat moet dat voor je vader heerlijke woorden zijn geweest. Voor jullie allemaal natuurlijk maar omdat je vader hem aan de lijn had. Zomaar ineens zijn stem weer horen. Een stem die zegt dat alles ok is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Fuente het volgende:
Alexander is ok!!
Hij heeft zojuist 4 seconden met mijn vader kunnen bellen, hij zei: Pap, ik ben ok, alles is goed, bel me terug.
Toen hing hij op, terugbellen lukt natuurlijk weer nietMaar hij is ok, en wij zijn superblij!
Ik sluit me aan bij Miss Sly. Harddrugs zijn idd een no go,, maar af en toe een joint wordt door bijna niemand meer als vreemd gezien. Een glaasje wijn bij het eten of een biertje tijdens het stappen is doodnormaal. Niemand die dat als 'slecht' bestempeld. Net als dat een eetstoornis er geleidelijk insluipt heb je zo'n verslaving ook niet van de ene op de andere dag. Wat maakt dat de ene persoon meer 'recht' heeft op hulp als de ander?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:46 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik heb het misschien ook wat naar verwoord. Denk dat dat komt doordat ik dáár dan weer niets van begrijp. Hoop dat ik er niemand mee voor het hoofd stoot, want dat is niet mijn bedoeling. Ook zo'n verslaving is niet zo zwart-wit, dat weet ik ook wel, maar in mijn beleving is harddugs echt een 'no-go', en zou ik dus voor mezelf kunnen stellen dat het beginnen met drugs een hele bewuste keuze is. Net als het beginnen met lijnen trouwens, maar ik denk dat lijnen (in de normaal) voor niemand een onderwerp is wat gezien wordt als 'slecht' (tot op zekere hoogte dus).
Yaaay!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh Fuente! Wat fijn!!!
Kimpossible, ik kan me helemaal vinden in jouw post. Zo is het voor mij ook.
Fijn dat je iemand hebt op de momenten dat je jezelf walgelijk vindt. Dat is het allerbelangrijkste, denk ik.![]()
Mensen, I survived!!!! Thank you!!!
wat super!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Fuente het volgende:
Alexander is ok!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Fuente het volgende:
Alexander is ok!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en in het kader van de Fok-wet; ik lek
ook yay!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en in het kader van de Fok-wet; ik lek
Oh!! ik ben helemaal opgelucht. Zag m vanmiddag op de telegraaf site verschijnen en kon het maar niet uit mijn hoofd zetten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Fuente het volgende:
Alexander is ok!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Fuente het volgende:
Alexander is ok!!
lekker zou ik het niet willen noemenquote:
Je kan bedanken voor de (snelle) reactie en mailen dat je hoopt snel contact te hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Sterkte!
![]()
Dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan bedanken voor de (snelle) reactie en mailen dat je hoopt snel contact te hebben.
Fijn!quote:
Alleen nog even zeggen dat ik het hier helemaal mee eens ben. Ik vergat vanmiddag te zeggen dat er wat mij betreft geen verschil is tussen eetstoornissen en verslavingen. Voor iedereen moet passende hulp zijn. En nu houd ik erover op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij Miss Sly. Harddrugs zijn idd een no go,, maar af en toe een joint wordt door bijna niemand meer als vreemd gezien. Een glaasje wijn bij het eten of een biertje tijdens het stappen is doodnormaal. Niemand die dat als 'slecht' bestempeld. Net als dat een eetstoornis er geleidelijk insluipt heb je zo'n verslaving ook niet van de ene op de andere dag. Wat maakt dat de ene persoon meer 'recht' heeft op hulp als de ander?
Maar goed, denk dat er genoeg over dit onderwerp gezegd is. Fijn dat het met jou in ieder geval al wat beter gaat. Hopelijk is het een begin van een alleen maar verder stijgende lijn.Jeej voor Alexander
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef huuphuup het volgende:
jaaaa thee goed idee!
ik zit er klaar voor
[ afbeelding ]
hahaha, fantastisch gevonden !quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:44 schreef m@x het volgende:Cola light en komkommer
![]()
En Sanne is de mol!
Ja, ze valt natuurlijk ook ontzettend op met dat ontzettend flatteuze lichtblauwe broekpak wat ze aan heeft. Zelfs als je slank bent is een wortelbroek echt geen gezicht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
hahaha, fantastisch gevonden !
ik zei al tegen B. als dat t pak is dat ze zo nodig aan wilde had ze t niet hoeven doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, ze valt natuurlijk ook ontzettend op met dat ontzettend flatteuze lichtblauwe broekpak wat ze aan heeft. Zelfs als je slank bent is een wortelbroek echt geen gezicht.
nah het gaat vaak wel heel cryptisch dan hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef mikoxx het volgende:
Zeg, ik snap m niet hoor.In dat linkje van m@x lees ik dat het om veel meer detail gaat dan alleen het spel. Is dat zo? En hoe zit het dan dat de mol zich bekend zou maken in afl 3? Dan is t spel toch voorbij?
Ik kijk van het weekend even. Mijn ouders zijn hier en mijn moeder kan haar mond niet houden. Dus ik heb me er niet eens op verheugd om te kijken vanavond. Heeft echt geen zin namelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, ze valt natuurlijk ook ontzettend op met dat ontzettend flatteuze lichtblauwe broekpak wat ze aan heeft. Zelfs als je slank bent is een wortelbroek echt geen gezicht.
Ik vind het nu al spannendquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nah het gaat vaak wel heel cryptisch dan hooranders zou het idd wel snel afgelopen zijn dan.
Ja, maar morgen pas geloof ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het helemaal gemist, ivm een niet slapend meisje. Komt ook op uitzendig gemist, toch?
Hind praat een beetje irritant, eigenlijk altijd al gedaan ook. Helemaal eens wat Loretta betreftquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef m@x het volgende:
Hind gaat nog wel. Kim vind ik heel erg gemaakt actrice-achtig overkomen. Ik vind het nog steeds jammer dat Loretta er uit is. Dat vond ik de leukste vrouw van deze editie.
Ik kan het wel in picasa volgens mij....quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef huuphuup het volgende:
Iemand hier die even met photoshop een kleurenfoto voor mij om wil zetten in zwart-wit? (dat kan toch met psp?)
ja? oh wacht picasa heb ik ook, even kijken of ik het zelf kan dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan het wel in picasa volgens mij....
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja? oh wacht picasa heb ik ook, even kijken of ik het zelf kan dan.
Ik heb windows 7 met nieuwe office enzo en ik moet het nog een beetje doorkrijgen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Thanks maar het is al gelukt nu
euh ja ik weet niet of het anders werkt, maar paint is een stuk minder uitgebreid in windows 7 lijkt wel... of ik heb een hoop knoppen en functies nog niet gevonden, dat zou ook zomaar kunnen.
ja vast, later als ik groot benquote:
Er wordt idd veel ingezameld, maar van dit weet je ook gewoon dat het op de juiste plek aankomt. Dat vind ik wel een goed gevoel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Fuente het volgende:
Iedereen die iets wil doneren (voel je vooral niet verplicht mensen, er wordt genoeg ingezameld, daar bn ik van overtuigd!) die mag me uiteraard een pm sturen. Ik zal dan morgen gaan inventariseren hoe of wat en wat handig is!
Dat!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je enig idee waar behoefte aan is Fuente? Verbanden, gazen of juist dingen als soep in een zakkie ofzo? Dan kan ik ook gericht kijken of ik dingen heb
Lijstje rechtstreeks van Marijke, komtie:quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je enig idee waar behoefte aan is Fuente? Verbanden, gazen of juist dingen als soep in een zakkie ofzo? Dan kan ik ook gericht kijken of ik dingen heb
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef Fuente het volgende:
[..]
Lijstje rechtstreeks van Marijke, komtie:
Verband + pleister om verband vast te zetten
Pleisters
Antiobioticacreme
Ontsmettingsmiddel
Paracetamol kinderen
Paracetamol volwassenen
Gaasjes ed
Zestientjes
En wat u maar denkt belangrijk is bij medische zorg.
Amoxiciline 125 mg
Amoxiciline volwassenen
Ogen antibiotica
Wormpillen
Schurft medicijn
Babymelkpoeder
Hoort zegt het voort!!!!
Ow okay die zaten ook in het kraampakket.quote:
Dat is wel een goed idee!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:07 schreef Lois het volgende:
Fuente, is het een idee om even een apart topic te openen? Ik denk dat hier in oud heel veel kraampakketten e.d. liggen, ongebruikt, en niet iedereen leest de sc.
Ik vind het wel een mooie actie
dat is ook zo maar dan verdwijnt het in de grote meute!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:26 schreef livelink het volgende:
Iedereen kan natuurlijk ook geld overmaken op giro 555
Nou dat vind ik dus ook. Er is totaal geen controle en vaak verdwijnt de helft naar kantoren enzo. Ik geef liever geld of nog beter goederen aan lokale of kleinere organisaties. Heb ik wat dat betreft meer vertrouwen in. (Al doneer ik toch, nu ik erover nadenk, ook gewoon aan grote goede doelen. Nouja...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Die grote organisaties vind ik inderdaad ook minder vertrouwenwekkend. Toevallig net nog op de radio hoe gemeenten verdienen aan goede doelen die kledingcontainers in een stad willen plaatsen. Deze organisaties bieden flink tegen elkaar op voor een vergunning. Vervolgens wordt uit de containers heel veel kleding gewoon weggegooid!
Ik ga ook liever voor klein en zeker en wacht op het toipc van Fuente met de gegevens enzo!
ik heb mijn moeder ook weten te overtuigenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Tja, de overheid heeft 2 miljoen beschikbaar gesteld voor Haiti, maar hoe groot is de kans dat iets daarvan bij Alexander terecht komt? Ik vind het dan ook een prettig idee als ik rechtstreeks kan helpen.
is die van jou??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben niet bij gelezen!!
[ afbeelding ]
Kijk nou!!!
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:54 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou!!!
OMGWTFBBQ What happened?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:54 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou!!!
vlaggestok!quote:
*programmaboekje aanpast*quote:
Vraag dat maar aan Bumbaquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:54 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou!!!
oh wat erg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat een triest verhaal: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_niet_meer___.html
Mensen die naar Haiti gingen om een adoptiekindje op te halen, zeer vermoedelijk overleden zijn, waardoor hun eigen kindje nu wees is
is goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:13 schreef Ticootje het volgende:
Vicky, onze ketel kostte ons 1400 euro. Pm me maar als dat goedkoper is.
remeha avantaquote:
Wat erg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat een triest verhaal: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_niet_meer___.html
Mensen die naar Haiti gingen om een adoptiekindje op te halen, zeer vermoedelijk overleden zijn, waardoor hun eigen kindje nu wees is
Dat dacht ik ook. Misschien is dat ook wel gebeurd? Kan het er niet uit opmaken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef Asyniur het volgende:
Wat erg!![]()
wat me wel meteen opviel/binnenviel toen ik het stukje las: ik dacht dat de adoptieprocedure werd stil gezet als je zelf zwanger bent/een eigen kindje krijgt voor een bepaalde tijd?
Ze hebben behalve Bumba ook een SwE.T.s gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef E.T. het volgende:
Ticootje, zonder behandeling???![]()
Gefeliciteerd![]()
De procedure wordt stopgezet en kan pas worden hervat als het eigen kind minimaal 1 jaar oud is. Volgens het berichtje is de eigen zoon in augustus geboren...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Misschien is dat ook wel gebeurd? Kan het er niet uit opmaken.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:29 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ze hebben behalve Bumba ook een SwE.T.s gedaan.
Die is nog geen jaar dus. Tja, ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:36 schreef Asyniur het volgende:
De procedure wordt stopgezet en kan pas worden hervat als het eigen kind minimaal 1 jaar oud is. Volgens het berichtje is de eigen zoon in augustus geboren...
Dat verbaasde mij ook. In de tekst wordt gesproken over 'lange wachttijd' maar dat vond ik dus heel erg meevallen tov de verhalen die je wel eens hoort.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:58 schreef Chell het volgende:
De procedure wordt inderdaad stopgezet als je zelf zwanger bent, echter in het geval van Haiti is het zo dat het soms wel twee jaar duurt voor je je kindje ná het voorstel kunt ophalen. Ik denk niet dat ze in zo'n geval de procedure nog stoppen bij een zwangerschap...
Enige wat wel ook opvallend is, is dat ze schrijven dat ze pas 2,5 jaar geleden de procedure zijn gestart, terwijl het veel langer duurt. Mogelijk dat ze dus zelfdoeners zijn of voor deelbemiddeling hebben gekozen.
Er is overigens nog een Nederlands stel die waarschijnlijk hetzelfde is overkomen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)doptiekinderen.dhtml
nou inderdaad hahaquote:
Hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Bejaarden lijken echt overal een mening over te moeten hebben.Ik moet me vaak inhouden om niet iets terug te zeggen
![]()
![]()
Of voordringen bij de kassa.![]()
Ja, want jij hebt zoveel.
euh?
Maar goed, er zitten vast ook hele lieve tussen.
name one?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Bejaarden lijken echt overal een mening over te moeten hebben.Ik moet me vaak inhouden om niet iets terug te zeggen
![]()
![]()
Of voordringen bij de kassa.![]()
Ja, want jij hebt zoveel.
euh?
Die zijn al uitgestorven en fossiel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik roep gewoon altijd: ik hoorde uw vraag niet, sorry, maar ga gerust even voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
name one?!![]()
Moet je tegen die persoon voor je in de rij zeggen: die senioren van tegenwoordig worden ook steeds brutaler zeg
Echt? Nav dat krantenbericht laatst?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Die zijn al uitgestorven en fossiel.
Ik ben mn baantje kwijt over ongeveer een half jaar
mjah maar die doek is op ooghoogte he..uitnodigende objecten om commentaar op te gevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef Estrys het volgende:
He Moussy wat klote zeg
Cassieres zeggen nooit zoiets tegen mij. Ik trek denk ik ook mijn: zeg-niks-tegen-mij-want-ik-bijt hoofd of zo. En mijn zoon zit dan in het winkelwagentje te flirten met de bejaarde achter mij in de rij. die dan uitroepen: 'ooooch wat een skon meiske'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |