quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar heuy, ik ben nog geen 30
quote:
Ehm nee... dag 2 van mijn pilstrip, helaas niet dat excuus dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef mijsje het volgende:
moet je bijna ongesteld worden BE? dan schreeuwt mijn inner-self ook altijd om chocola...
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:54 schreef YPPY het volgende:
Ik word helemaal gek hier.Ik had toch een nieuwe baan? Die niet meer bestond? En dat ik ergens anders verder weg ging werken? Nu word ik gebeld die baan er toch is, ik mag kiezen. Het team verder weg, waar ik nu bekend ben ik waar een hele leuke uitdaging ligt of dichterbij waar ik geen idee heb hoe dat precies gaat lopen, maar wel op fietsafstand.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:51 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief heeft me gister zitten pesten door het de héle avond over roze koeken te hebbenen nu heb ik dus een onherroepelijke trek in een roze koek.
voor vanavond bij WIDM dan maar
JE MOET ROZE KOEKEN KOPEN!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Thanks!
Wil je het vanavond nog een keertje roepen! Ik ga dat geheid vergeten!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
JE MOET ROZE KOEKEN KOPEN!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
JE MOET ROZE KOEKEN KOPEN!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm nee... dag 2 van mijn pilstrip, helaas niet dat excuus dus.
En ik heb vanmorgen al chocola gehad, dus ik mag echt niet van mezelf, maar toch...
ik sms je welquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Thanks!
Wil je het vanavond nog een keertje roepen! Ik ga dat geheid vergeten!
kan ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef Brighteyes het volgende:Hoeft niet, ik zet wel een alarm in mijn telefoon.
*mompelt iets over totaal gebrek aan ruggegraat en kitkat...
En dan nu maar aan het werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |