abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76814114
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

.
Ik dacht, nou komt er toch iets spannends.
pi_76814155
Onder welke voorwaarden kun je een Turks paspoort krijgen?
Ik ben een pure Turk.
pi_76814191
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik dacht, nou komt er toch iets spannends.
Het was toch spannend? Dit is fok, niet GTST.
Cool story, Hansel.
pi_76814223
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het was toch spannend? Dit is fok, niet GTST.
Daarom moet je drama in het echte leven op zoeken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76814267
Biased rapportage over de Christenen (Orthodox) in Turkije. Tevens meteen een tegenreactie na de link van de video in het Engels.

http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=6001717n&tag=contentMain;contentBody#comments

The Orthodox had a seminary until 1971, when the Turkish Republic ruled that all private institutes of higher education must be shut down or join the public system (in Turkey the state retains a very firm grip upon education, both secular and religious). The seminary was given the option to join the public system and declined. At this point, the Turks would need to amend the constitution to allow for a privately-run seminary, which opens up a whole nother can of worms (the question of Islamic education in Turkey, which is also tightly regulated by the state).

The fact that there is no seminary in Turkey does not preclude the possibility of the Orthodox Turks attending other seminaries. Most of them do. I've met one, a young bishop from Nusaybin, who graduated from the Princeton Theological Seminary, and I know that some attend St. Vladimir's in Yonkers. The real problem is that the requirement that the Patriarch be a Turkish citizen, because the Turkish Republic essentially sees this position as serving the Orthodox public in Turkey, without any ambitions beyond its borders (which, let's face it, is essentially the reality of the position: it is largely ceremonial). While there still is a Greek Orthodox community in Turkey, the possibility increases daily that none of them will be qualified to hold the post. That being the case, though, Turkey actually has a fairly liberal immigration policy and can theoretically bestow citizenship upon anyone who has resided in the country for five years or longer.

Now, don't get me wrong: I would like nothing more than to see the Halki Seminary reopened, for the Greek Orthodox community in Turkey to flourish, and for Turkey to amend its constitution regarding the constitutionality of institutes of higher education and the nationality of the Constantinopolitan Patriarch (although I would assume that the Patriarch would be subject to the same visa restrictions as anyone else and would seek Turkish citizenship within five years of being confirmed in his office). Unfortunately all of these things cannot be accomplished by fiat, and I think we're all aware of what happens when you give the majority a vote over the rights of a minority. Unless the Orthodox pursue these things in the context of greater civil rights for all (including their Muslim countrymen to run their own institutions free from government interference), the majority will accuse them of seeking "special rights" and they will be the subject of a very acrimonious debate.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76814275
Sommige mensen hier zijn sowieso een levend drama
pi_76814366
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
Jij bent gewoon jaloers op de mensen die hier drama zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_76814497
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
Sommige mensen kunnen niet zonder.
Cool story, Hansel.
pi_76814539
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers op de mensen die hier drama zijn.
Dat is het vast
pi_76814546
De laatste tijd heb ik geen zin meer om drama te maken..
Ik ben een pure Turk.
pi_76814558
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat is het vast
Yes, ik weet het zeker.
Ik ben een pure Turk.
pi_76814568
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
De laatste tijd heb ik geen zin meer om drama te maken..
Je biologische klok tikt door
pi_76814576
Ik heb een vraagje jongens, willen jullie hem beantwoorden?
Ik ben een pure Turk.
pi_76814589
Kom maar op
pi_76814629
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:34 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je biologische klok tikt door
ik snap deze niet..
Ik ben een pure Turk.
pi_76814664
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:34 schreef Rookert het volgende:
Kom maar op
Vinden jullie, jongens (en mannen) het raar als andere jongens zeggen dat ze het koud hebben. Dat ze tegen de kachel gaan staan en zeggen even opwarmen enzo tegen een meisje. DAt kan toch niet?
Ik ben een pure Turk.
pi_76814706
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Vinden jullie, jongens (en mannen) het raar als andere jongens zeggen dat ze het koud hebben. Dat ze tegen de kachel gaan staan en zeggen even opwarmen enzo tegen een meisje. DAt kan toch niet?
Ik ben het zó vaak tegen gekomen in mijn klas

Alleen waren dat meisjes, jongens hebben het niet koud
pi_76814741
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:38 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik ben het zó vaak tegen gekomen in mijn klas

Alleen waren dat meisjes, jongens hebben het niet koud
Ik ken sinds kort zo'n jongen. Het komt zooo raar over. Maarhij is een beetje een mongooltje en denkt zeker dat het cool is om zich als een meisje te gedragen?
Ik ben een pure Turk.
pi_76814763
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ken sinds kort zo'n jongen. Het komt zooo raar over. Maarhij is een beetje een mongooltje en denkt zeker dat het cool is om zich als een meisje te gedragen?

Wat...
Nee, gewoon niet

Raar figuur
pi_76814817
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

[/b]

Wat...
Nee, gewoon niet

Raar figuur
Wat kan anders de reden zijn? Ik heb me nog nooit zo geergerd aan iemand. Laat staan dat ik ooit zo'n type heb gezien. En nee dat oordeel baseer ik niet alleen op het koudhebben.
Ik ben een pure Turk.
pi_76814862
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

[/b]

Wat...
Nee, gewoon niet

Raar figuur
Ik heb het buiten ook snel koud, maar ik ben de Nederlandse kou dan ook totaal niet gewend. Ik krijg meteen klapperende tanden . Ben ik nu geen man meer?
Cool story, Hansel.
pi_76814869
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat kan anders de reden zijn? Ik heb me nog nooit zo geergerd aan iemand. Laat staan dat ik ooit zo'n type heb gezien. En nee dat oordeel baseer ik niet alleen op het koudhebben.
Ik weet niet? Als het een mager gebouwd joch is kan ie het wel koud hebben, maar dan nog vind ik het een beetje vrouwelijk gedrag (vooral omdat ik het alleen meisjes heb zien doen)

Ach, je moet niet zo ergeren aan mensen de hele tijd, kost veel te veel energie
pi_76814895
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik heb het buiten ook snel koud, maar ik ben de Nederlandse kou dan ook totaal niet gewend. Ik krijg meteen klapperende tanden . Ben ik nu geen man meer?
Het is ook niet raar dat een jongen of man het koud heeft, maar de manier waarop deze gast het uit...
Ik ben een pure Turk.
pi_76814900
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, ok, als je 10 jaar langs niks onder de 15 graden ofzo hebt gehad dan kan ik me er iets bij voorstellen
pi_76814934
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik weet niet? Als het een mager gebouwd joch is kan ie het wel koud hebben, maar dan nog vind ik het een beetje vrouwelijk gedrag (vooral omdat ik het alleen meisjes heb zien doen)

Ach, je moet niet zo ergeren aan mensen de hele tijd, kost veel te veel energie
Hij is best wel stevig. Beetje vrouwelijk? Hij zegt mag ik bij je zitten, want ik heb het koud en hier is een kachel. Ik zeg ok. Gaat ie op z'n hurken tegen de kachel leunen en op die manier tegen me praten in het lokaal. Echt wtf. Ik overdrijf niet, hij is echt een apart geval en zoals ik al eerder zei niet per se om deze gebeurtenis.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')