quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
14 april Foals in Paradiso! vvk begint vandaag! (27ste)
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/FOALS-1.htm
goh, het einde van WAS is in zicht?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef Aisumasen het volgende:
Om dit topic een verdere boost te geven: Ik zag dat Keith Murray gitarist is in de nieuwe band van Lightspeed Champion. Heb het nieuwe album van Lightspeed Champion nog niet helemaal goed kunnen beluisteren, maar ik vind het nu al interessanter dan zijn eerste album. Wel erg theatraal allemaal, en op eerste gehoor ook weer niet super-bijzonder, maar ik vind in ieder geval "The Big Guns Of Highsmith" erg geinig.
Ook een reden daarvoor?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:26 schreef lienelien het volgende:
Gut wat een doodheid hier..
Volgende maand dus de aller-aller-allerlaatste Club Rascal![]()
Bex is zwanger.. Maar denk dat het eigenlijk komt omdat het de laatste maanden steeds best leeg wasquote:
Komt omdat ik er niet meer benquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bex is zwanger.. Maar denk dat het eigenlijk komt omdat het de laatste maanden steeds best leeg was(op afgelopen keer na)
NDRGRNDquote:Toch jammer, want het is zo'n beetje de enige indie-disco waar ze precies weten wat voor muziek ze moeten draaien.
Nog nooit geweest (bij de Indie Disco dan). Is het dan druk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En de Indie Disco in Merleyn niet te vergeten.
Okay, dan draai ik natuurlijk ook zelf...
Yep! Loopt de laatste tijd wel goed. Merleyn is dan gewoon gezellig druk tot sluitingstijd (5u).quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nog nooit geweest (bij de Indie Disco dan). Is het dan druk?
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |