Ik en verslagen gaan gewoon niet samen, ik ben echt iemand die het maakt en het is klaar dan volgende ding en niet nog een dag over na gaan lopen zeuren van het hoe en watquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En waarom lukt dat dan niet? Zijn over het algemeen toch de makkelijkste verslagen
Dat herken ik wel heel ergquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik en verslagen gaan gewoon niet samen, ik ben echt iemand die het maakt en het is klaar dan volgende ding en niet nog een dag over na gaan lopen zeuren van het hoe en wat
Ooh tosti's............quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef Belly76 het volgende:
oh tosti is klaar
Dat hebben we ook, maar ik heb er gewoon geen zin in en het klote is dat de gene waarmee ik samen werk ziek is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat herken ik wel heel ergMaar het moet helaas op sommige opleidingen
Kan je niet gewoon beginnen met wat feiten op papier zetten zoals wanneer je/jullie waaraan hebben gewerkt of overleg hebben gehad enzo?
Je hebt een maand voor 1 zo'n verslag?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hebben we ook, maar ik heb er gewoon geen zin in en het klote is dat de gene waarmee ik samen werk ziek is.
Als je het morgen nog niet hoeft in te leveren, kun je ook nog een dagje wachten op inspiratiequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hebben we ook, maar ik heb er gewoon geen zin in en het klote is dat de gene waarmee ik samen werk ziek is.
Dat verslag gaat over het hele project, dus gewoon er onder tussen aan werken maar omdat het project bijna klaar is ligt nu daar de focus op en we moeten nog wat dingen doen er voor, heb het helemaal gehad en we moeten het project ook nog verdedigen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt een maand voor 1 zo'n verslag?
Dat werkt helaas nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je het morgen nog niet hoeft in te leveren, kun je ook nog een dagje wachten op inspiratie
Serieus gast. Neem een dag vrij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat verslag gaat over het hele project, dus gewoon er onder tussen aan werken maar omdat het project bijna klaar is ligt nu daar de focus op en we moeten nog wat dingen doen er voor, heb het helemaal gehad en we moeten het project ook nog verdedigen.
Doe ik ook want ik zou niet weten wat ik morgen moet doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus gast. Neem een dag vrij.
poor me 1 2, plzquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* bakkie inschenkt voor kuukel
dat doet ie al een poosjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wordt ie wat minder baal als je gewoon maar wat begintquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet, vandaag is gewoon mijn baaldag
Ik ben ook al bezig geweestquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien wordt ie wat minder baal als je gewoon maar wat begintDan heb je iig wat
Nee, dat is 'efficient'...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Myraela het volgende:
Doe het op de Mirne-manier. Geniet 7 weken van een heerlijk rustig kwartaal. En werk je de laatste week kapot.
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:45 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs om medelijden met je te hebben vertik ik het SC terug te lezen trevvie, het spijt me.
Helaas werkt dat nu nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Myraela het volgende:
Doe het op de Mirne-manier. Geniet 7 weken van een heerlijk rustig kwartaal. En werk je de laatste week kapot.
Ja da's altijd het irritante met die samenwerkingsopdrachtenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben ook al bezig geweestmaar ik baal gewoon voornamelijk dat de mijn compagnon er niet is
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja da's altijd het irritante met die samenwerkingsopdrachten
OHquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal het waarschijnlijk niet dit jaar, maar dat zijn maar details.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik lunchen en niet te veel ouwehoeren he als ik weg ben
Ik ben echt zó blij dat ik dat niet meer heb..!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is het zeker, maar nu gaan we ook gewoon kijken dat ieder zijn ding krijgt en daar voor zorgt en is het niet op tijd af dan helaas moet je er maar bij zetten waarom het niet gelukt is.
Ik hierna hopelijk ook niet meer, lekker op stage en dan werken, heb het met school wel gehadquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben echt zó blij dat ik dat niet meer heb..!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal het waarschijnlijk niet dit jaar, maar dat zijn maar details.
Schoo,l ja... daar ben ik gelukkig al even vanaf...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hierna hopelijk ook niet meer, lekker op stage en dan werken, heb het met school wel gehad
Maar jij bent daarin tegen ook al iets ouderquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Schoo,l ja... daar ben ik gelukkig al even vanaf...
Ik hoef ook geen stagequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hierna hopelijk ook niet meer, lekker op stage en dan werken, heb het met school wel gehad
Indd. 2 dagen school en 5 dagen weekend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
En dadelijk heb je verplichte werktijden en die shit. Denk dat het nog niet zo verkeerd is op school
Ietsjes ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij bent daarin tegen ook al iets ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |