abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77061838
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:35 schreef Argento het volgende:

[..]

op zich niet nee, maar voorzover hetgeen Wilders als oplossing aandraagt tegelijkertijd de rechtstatelijke waarborgen ondergraaft en de democratie ondermijnt, gaat het wat mij betreft toch finaal de verkeerde kant uit. Ik ben er sowieso geen fan van om allerlei maatschappelijke hinder en ongemakken nogal laagdrempelig bij één bevolkingsgroep neer te leggen en ik zie al helemaal niet in hoe het NL van 2010 islamitiser is dan in pakweg 2000. Dus dat proces zie ik ook niet zo.
zoals ik al zei, Wilders is enorm ongenuanceerd, maar ik denk dat zijn ongenuanceerde uitspraken nu wel de discussie weer eens aanwakkert. als hij straks een relatief grote partij heeft, dan worden de scherpe kanten wel van zijn uitspraken afgeschaaft door de rest van de regering. ik denk dan ook dat de soep niet zo heet word gegetan als dat het word opgediend.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:10:02 #222
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77062070
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:03 schreef Bensel het volgende:

[..]

zoals ik al zei, Wilders is enorm ongenuanceerd, maar ik denk dat zijn ongenuanceerde uitspraken nu wel de discussie weer eens aanwakkert. als hij straks een relatief grote partij heeft, dan worden de scherpe kanten wel van zijn uitspraken afgeschaaft door de rest van de regering. ik denk dan ook dat de soep niet zo heet word gegetan als dat het word opgediend.
Dat geldt voor de gemiddelde doodsbedreiging ook.

Gek genoeg hoor ik dan niemand dergelijke matigende taal uitslaan.
Intelligent, but fucked up.
pi_77063329
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 08:34 schreef tesssssssss het volgende:
Wat zou er in Nederland veranderen als de PVV ( op wat voor manier dan ook) in de regering komt?

Iets wat ik me af vroeg gisteren, staat los van mijn eigen stemgedrag.
We hebben de LPF toch al gehad, je weet hoe dat afliep.
pi_77063443
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat geldt voor de gemiddelde doodsbedreiging ook.

Gek genoeg hoor ik dan niemand dergelijke matigende taal uitslaan.
nee, want dan is er ook niemand om diegene te matigen, zoals er wel genoeg zullen zijn bij een eventuele PVV regering. Als hij de soep zelf niet minder heet serveert, dan zorgt het kabinet er wel voor dat het afkoelt.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:50:36 #225
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77063478
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:49 schreef Bensel het volgende:

[..]

nee, want dan is er ook niemand om diegene te matigen, zoals er wel genoeg zullen zijn bij een eventuele PVV regering. Als hij de soep zelf niet minder heet serveert, dan zorgt het kabinet er wel voor dat het afkoelt.
Als Wilders een dreigmail onvangt hebben we het er hier toch ook over?
Intelligent, but fucked up.
pi_77063489
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:03 schreef Bensel het volgende:
Als hij straks een relatief grote partij heeft, dan worden de scherpe kanten wel van zijn uitspraken afgeschaaft door de rest van de regering. ik denk dan ook dat de soep niet zo heet word gegetan als dat het word opgediend.
VVD en CDA gingen destijds ook tot in het uiterste mee met het extremisme van Verdonk met Taida Pasic / Ayaan Hirsi Ali, zelfs toen dat leidde tot de ondergang van hun eigen regering. Ik zie zo'n scenario best nog eens gebeuren want CDA / VVD lijken niets van dat debacle geleerd te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')