Pizza tussen de middagquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Puntje 3: Kies voor lekker eten en drinken
Dat kan toch wel?
Ik zie nog wel meer puntjes trouwens, muziek o.a.quote:
Met muziek kan ik niet lerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zie nog wel meer puntjes trouwens, muziek o.a.
Hm, ik kon juist niet zonder muziek lerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Met muziek kan ik niet leren
En dat puntje van seks dan: "haal je partner over". Alsof je echt moet gaan smeken om please please pleeeaaaase seks!!!
Bach schijnt het beste te zijn om op te lerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, ik kon juist niet zonder muziek leren
Sla de hand aan jezelfEn soms moet dat smeken wel eens ja
Ik luisterde toch wat andersquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bach schijnt het beste te zijn om op te leren
Moet jij smeken?
Is het zo erg! Ik hoef mezelf niet eens te smekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik luisterde toch wat anders
Nee. Ik ben ook vrijgezel, dus zou ik mijzelf moeten smeken om de hand aan mijzelf te slaan
Nee, integendeel, dit hele weekend nog vrouwelijk gezelschap gehadquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is het zo erg! Ik hoef mezelf niet eens te smeken
Dus het valt best mee!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, integendeel, dit hele weekend nog vrouwelijk gezelschap gehad
Smeken hoef ik mijzelf ook niet
Ik ben ook niet sjaggoquote:
Nee dat moest er nog eens bijkomen!quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee dat moest er nog eens bijkomen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |