Zo doen ze dat bij het CDA.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef Arcee het volgende:
Het is ook wel heel zuur voor Bos dat hij nu ineens min of meer de Irak-oorlog moet verdedigen daar waar hij er altijd kritiek op had.
Vice Minister President Bos moet gaan antwoorden. Duidelijk is dat hij het eens is met het verhaal van de MP.quote:Fise Minister Presidint Bos mei ek antwurden jaan. Dúdlik is dat hij it juster iens wie mei it ferhaal fan de MP.
Kut, ik heb GEEN suiker!!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef Horloge het volgende:
Rouvoet gaat extreem kort zijn. Kopje koffie zetten dan maar?
quote:meilivos
@ajboekestijn moest er nog bijkomen ook. nee, je boek nog niet gekocht. ik krijg kopietje van koningin
quote:
Wij kunnen toch ook wel in onze eigen taal gaan posten hier neem ik aan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Vice Minister President Bos moet gaan antwoorden. Duidelijk is dat hij het eens is met het verhaal van de MP.
Tenminste, dat denk ik dat er staat
Hij is moe en baalt dat hij nu niet op de plaats van Pechtold en Halsema staat om Balkenende aan te kunnen vallen over Irak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef ErikT het volgende:
Maar waarom dan precies? Alleen om die angst voor verkiezingen, en dat hij daardoor zijn principes overboord heeft moeten gooien en zijn partij heeft moeten schofferen?
Dat getwitter is al triest... maar die spelfoutenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef leukvoorlater het volgende:
Boekestijn:
[..]
Vos:
[..]
Boekestijn:
[..]
He went down to the crossroads...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef Arcee het volgende:
Het is ook wel heel zuur voor Bos dat hij nu ineens min of meer de Irak-oorlog moet verdedigen daar waar hij er altijd kritiek op had.
quote:
quote:# @meilivos Koningin heeft het uitgeleend aan Bert Koenders 3 minutes ago from web in reply to meilivos
Dat is al helemaal treurig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef Japsnars het volgende:
Dat zelfs bijna de voltallige kamer zich verlaagt tot twitterniveau
En Bos gaat het stemmen kosten en al die debielen stemmen dalijk toch weer CDA.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. JP maakt de ene uitglijer na de andere en Bos mag z'n straatje schoonvegen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is moe en baalt dat hij nu niet op de plaats van Pechtold en Halsema staat om Balkenende aan te kunnen vallen over Irak.
Dus Arcee, allemaal om angst?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:56 schreef ASroma het volgende:
Ik snap werkelijk niks van de PVDA, met het vroegtijdig laten vallen van het kabinet hadden ze kunnen scoren. Nu zijn Hamer en Bos falikant afgegaan, nu kunnen ze al helemaal niet het kabinet laten vallen.
Zegt een twitterend kamerlidquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:56 schreef Adolecens het volgende:
"Chantal Gillard ( PVDA) (follow)
Vandaag, 01:55
@ajboekestijn heb je niks beters te doen?"
![]()
![]()
Is die niet geschorst door zijn partij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Boekestijn wordt al de hele avond flink aangepakt. En terecht.
Ja niet te geloven. Wat een niveau zeg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:56 schreef Adolecens het volgende:
"Chantal Gillard ( PVDA) (follow)
Vandaag, 01:55
@ajboekestijn heb je niks beters te doen?"
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |