Met deze uitlatingen van JPB wordt de PvdA wel voor het blok gezet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad niet. Die twee verklaringen kúnnen niet samen.
Misschien, héél misschien, gaat de list van Pechtold (de motie) werken.
Je kunt het hier ook volgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gdv.. nu kan ik in nederland 2 ook niet meer volgen
daar stopt nu met ondertitel..
discriminatie voor dove en slechthorende mensen die politiek willen volgen
Het is ook wel een beetje prijsschieten. Er is nu zo’n woud van ongelukkige uitspraken, tegengestelde belangen, dat alleen door uiterst abstruse semantische spelletjes hun hachje kunnen redden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me niks verbazen als Pechtold de nieuwe MP van Nederland wordt... hij is zo verschrikkelijk sterk in het debat
Bij deze mijn excuus voor het niet openlijk lachen om vorige posts/reactiesquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gdv.. nu kan ik in nederland 2 ook niet meer volgen
daar stopt nu met ondertitel..
discriminatie voor dove en slechthorende mensen die politiek willen volgen
Ik blijf er voor op en mischien, héél misschien kan ik vandaag die fles wijn uit 1923 tóch nog open trekken.quote:Misschien, héél misschien, gaat de list van Pechtold (de motie) werken.
Onzin. Het staat er glashelder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef damian5700 het volgende:
Dit klopt wel. Pechtold maakt conclusies die hij aan de verklaring toeschrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |