Ik kijk dat filmpje heel vaak, want ik ben er verliefd opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:45 schreef ToT het volgende:
LOL @ Joepie! Ja die had ik al eens gezien!
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:20 schreef ToT het volgende:
De mijne is veel te onrustig daarvoor!Die blijft maar rondsnuffelen.
Vastlijmen?![]()
Nee, dat is heel raar. Terwijl je hem alleen maar even kort wilde wokkenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:06 schreef ToT het volgende:
Okee dan!
Ja ik heb nog wel 2 andere leuke idee'tjes!
Het kloterige is alleen dat het kreng nooit echt wil poseren he!
Oh ja, ook nog.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:53 schreef ToT het volgende:Én opblazen in de bassreflexbuis van mijn 200 watt actieve JBL studiospeakers!
Nee, ze zitten altijd aan elkaars kont en mondquote:Op zondag 17 januari 2010 16:01 schreef ToT het volgende:De een heeft zeker een roze vachtje en de ander heeft een leren pakje aan?
He bah wat een vunzige beestenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ze zitten altijd aan elkaars kont en mond.
Ow ja, dat klinkt best wel:quote:Op zondag 17 januari 2010 17:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ze zitten altijd aan elkaars kont en mond.
quote:
quote:
Ga ik jou aan je neus hangen Joepie Poepie (what's in a namequote:Op zondag 17 januari 2010 17:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
VunzigDoe jij dat dan nooit bij je man of vriend of vrouw of vriendin?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:50 schreef Paul het volgende:
ToT idooltje van me, ik ben nog steeds fan van je weet je dat. Daarom, dit gedichtje, speciaal voor jou
ToT
ToT jij bent zo'n baas
Als een bloem in een vaas
De mooie kleuren en geur
Altijd aardig en nooit gezeur
ToT hij helpt je altijd met problemen op fok
Hij praat met je op msn, dit is geen jok
Wat zou fok moeten zonder ToT, helemaal niets
Kom je ook op skype, idool?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch maar niet; ik herinner me ineens dat ik 100% puur hetero ben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |