Die foto heb ik serieus hier net ter plekke gemaakt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Paul het volgende:
Nee, over je hamster
Nee dan had ik er wel op zitten stampen en geroepen: "Maar ik heb hem toch gekocht? Bwhehehehe!"quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Paul het volgende:
Neeeeeeeee maar je hebt hem zelf gekauft
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Paul het volgende:
Eneeh laat je hamster dan eens een papiertje omhoog houden met: hoi Paul
Ja ik weet: het beest heeft een kuthandschrift, maar het is ook lastig om een pen met 2 pootjes vast te houden!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]Was ik al mee bezig, alleen wil-ie 'm niet echt vasthouden!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, wat een snoepie, dat beestjequote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Da's een goeie, zoiets ga ik voortaan ook zeggen als mensen weer eens onaardig tegen me zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef donthate het volgende:
Haha dat vind ik wel lullig ik ben wel irritant maar k heb pdd-nos en dyslexie te gelijk
ToT heeft een hamster nananananaquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef ToT het volgende:Er zit hier voor m'n neus een hamster een mes op te eten!
Dat doe ik welquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:08 schreef ToT het volgende:
Whehehe!Maar nu we allebei hier zijn, wie houdt BNW dan in de gaten?
Oeps, ben al weer wegquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:08 schreef ToT het volgende:
Whehehe!Maar nu we allebei hier zijn, wie houdt BNW dan in de gaten?
Tjah ik heb 'm ook maar gekregen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef LudoSanders het volgende:
Mannen met ongedierte als hamsters en cavia's.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Thomas B. het volgende:
Hee ik dacht het zelfde! Kom hier toch al een poosje maar van een ToT had ik nog nooit gehoord. En nu word je er gewoon mee doodgegooid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |