Doen!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik heb 'em gevonden voor 140 euromet verzendkosten nog ook
![]()
Nee maar ziet er erg vet uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Heeft iemand al eens over een mesa walkabout gespeeld?
300 watt 95 db = 75 watt 101 db héquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:32 schreef Witchfynder het volgende:
Op het randje? Wat doen jullie joh?.
how much ?quote:
Gewoon compressen die shit!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Zonder compressor/limiter bas inspelen valt vies tegen![]()
Wat een volumepieken ik schrik er van![]()
Ik wil wel de track bewerken met een compressor maar ik probeer dat zoveel mogelijk te beperken
.
Ja maar nee, Ik wil dus bij het mixen pas de compressor afstellen als ik met het opnemen al compressie gebruik kan je dat later niet meer aanpassen.quote:
Je kan ook enkel je monitor geluid compressen, en dan reampenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ja maar nee, Ik wil dus bij het mixen pas de compressor afstellen als ik met het opnemen al compressie gebruik kan je dat later niet meer aanpassen.
Misschien moet ik eens gelijkmatig leren spelen ....
Maar ja dat kost tijd veel tijd maar is uiteindelijk wel beter
Ja dat kan maar dan nog speel ik te brak het moet gelijkmatiger kunnenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Je kan ook enkel je monitor geluid compressen, en dan reampen
Wat voor Bas is het merk?quote:
quote:
Dat ja, Ibanez heeft deze één maand verkocht als limited edition in 2008quote:
Ik geloof dat het wel een kek setje is. Probeer eens te bieden vanaf 300, welicht heb je geluk! Bellen wilt ook altijd helpen. Succesquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Link
Is dit een fatsoenlijke combinatie, en wat is hier een redelijke prijs voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |