Ik moet ook nogsteeds professioneler gaan dan nuquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Sautor het volgende:
Ik blijf gewoon bij mijn huidige bas + versterker. Nieuw spul komt wel als ik professioneel ga.
Professioneler dan alleen op mijn kamertje muziek maken in ieder geval.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet ook nogsteeds professioneler gaan dan nu.. Maar ik weet niet precies wat ik wil
Ik professioneler dan af en toe met vrienden een beetje rammenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Professioneler dan alleen op mijn kamertje muziek maken in ieder geval.
Double platinum world tour met de RHCP in je voorprogrammaquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik professioneler dan af en toe met vrienden een beetje rammen
Ik zit meer te denken aan een semi professionele band die af en toe optreedquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:32 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Double platinum world tour met de RHCP in je voorprogramma![]()
* En natuurlijk op MTV Cribs komen
Geen problemen met veel optreden, maar dan niet zoals in Kane oid die alleen 322 gigs in Nederland doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan een semi professionele band die af en toe optreed
Ik wil het niet als beroep doen maar meer als af en toe verdienende hobbyquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Geen problemen met veel optreden, maar dan niet zoals in Kane oid die alleen 322 gigs in Nederland doen.
Dat is idd net zo boeiend als artikelen scannen achter de kassaquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Geen problemen met veel optreden, maar dan niet zoals in Kane oid die alleen 322 gigs in Nederland doen.
Achter de kassa zitten is na een half uur al vervelendquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat is idd net zo boeiend als artikelen scannen achter de kassa
piep piep piep pieep
Die van mij is 100% maple. Geloof me; dat is zwaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vond een Jazz niet heel zwaar ofzo.. En die afgeschuinde bovenkant moet ik gewoon hebben, bij mijn Epiphone zit het gewoon in de weg..
In Kane zitten ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achter de kassa zitten is na een half uur al vervelend
Vintage Modified toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die van mij is 100% maple. Geloof me; dat is zwaar.
Ja idd. Ik heb er zondag mee opgenomen en dat is echt zwaar, urenlang met dat ding om. Qua speelcomfort verslaat geen bas mijn Dean Edge 4. Ding is licht, lage actie, gewelde snelle nek...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vintage Modified toch?... Die Classic Vibe was iig goed te doen, weet niet welk materiaal het is.
dat zou bij mij echt geen half uur duren... meer iets van een halve minuut ofzoquote:
Als het basgerelateerd is kan je hier altijd even meldenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:27 schreef bas-beest het volgende:
als ik wat dingen te koop heb, kan ik dat hier kwijt of meer ergens anders op Fok!???
Bummer voor je ik zie dat de Edge 4 rechtshandig WEL met Bartolini's geleverd kan worden ..quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja idd. Ik heb er zondag mee opgenomen en dat is echt zwaar, urenlang met dat ding om. Qua speelcomfort verslaat geen bas mijn Dean Edge 4. Ding is licht, lage actie, gewelde snelle nek.... Wil alleen de pups wat toffer hebben. Ga er denk ik EMG's in doen
.
EMGquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:21 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, soms wel, soms niet. Bartolini's zijn toch niet echt aan mij besteed. Na veel uitzoek en advieswerk ben ik er denk ik uit dat ik een EMG 40J en een 40P wil. De 40P is alleen schijnbaar nergens op het continent te krijgen.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet omschrijven. Het element zit bij de brug en ik heb hem meestal maar voor 40 procent open. Die p klinkt veel voller en de dc geeft minder laag, maar wel veel toevoeging aan het geluid. (Ongeveer, ofzoietsquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe klinkt zo'n DC? Kan je het geluid een beetje omschrijven? Van sites en Youtube word ik niet echt veel wijzer (doet zo'n kerel een test, gaat hij er overdrive over gooien. Nee dát is nuttig).
Tofheidquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
Tevens gehoord dat mijn akoestische bas is afgeleverd!.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:27 schreef J0ttem het volgende:
Ben atm met deze 2 bezig:
Lastige ritmes
Maar goeie oefeningen voor mijn plectrum techniek
Cab = 8, twee cabs dus 4. De amp knalt 500 watt in zowel 8 als 4 ohm.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef Witchfynder het volgende:
Hangt van het ohmage van de amp en de cab af, denk ik zo.
een amp dat zowel op 8 alsmede 4 ohm hetzelfde aantal watt eruit spuwt? ik ben dan wel heel erg benieuwd wat voor een versterker dat dan wel niet is. of heb je er dan toevallig een bridge op zitten? dan zou ik gewoon de bridge eraf halen met de zekerheid dat de amp de box niet kapot kan maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Cab = 8, twee cabs dus 4. De amp knalt 500 watt in zowel 8 als 4 ohm.
Een replacement van Aguilar is pokkeduur (veel duurder dan een 'gewone' Eminence, plus shipping uit de US en douanekosten). Better safe than sorry of loop 't wel los?
'T is een Orange Bass Terror - die heeft een 4/8 ohm switch waarvan ik vermoed dat 'm beide transistors parallel en in serie kan schakelen om zo in beide gevallen op hun optimale punt te werken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
een amp dat zowel op 8 alsmede 4 ohm hetzelfde aantal watt eruit spuwt? ik ben dan wel heel erg benieuwd wat voor een versterker dat dan wel niet is. of heb je er dan toevallig een bridge op zitten? dan zou ik gewoon de bridge eraf halen met de zekerheid dat de amp de box niet kapot kan maken.
Is zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou dat nog maar ff goed googlen als ik jou was.
Okquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:42 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Is zo. Een van de mensen van Orange heeft dat bevestigd.
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:54 schreef Circle.Of.Filth het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Wl boven mijn geplande budget![]()
Zal ik het doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Hoeveel boven je boodschap? Mooi ding hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:54 schreef Circle.Of.Filth het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Wl boven mijn geplande budget![]()
Zal ik het doen
Das toch een 5snaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Die Ibanez SR500BM die ik vandaag zag is toch ook heel fijn... Alleen 500 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |