http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft Nederland 2 het debat vannacht uitzenden? Ik wil eigenlijk zo met m'n laptop in bed gaan leggen en daar heb ik geen digitale TV.
Dat lijkt me inderdaad krankzinnig. Aangezien hij de lijnen uit zal blijven zetten is het niet eens ondenkbaar ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Apoca het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar stel je eens voor die man komt met 30+ mensen in de kamer en heeft over topics als deze geen duidelijke uitgesproken onderbouwde mening.
2 keer verkiezingen dit jaar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad krankzinnig. Aangezien hij de lijnen uit zal blijven zetten is het niet eens ondenkbaar ook.
Ze pijpt blijkbaar net zo langzaam en dat schijnen mannen dan weer geil te vindenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef Cerbie het volgende:
Hoe heeft iemand met zo'n spreektempo het ooit tot die positie kunnen schoppen
Daar heb je wel meer dan een papieren zak bij nodigquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze pijpt blijkbaar net zo langzaam en dat schijnen mannen dan weer geil te vinden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer dan een papieren zak bij nodig
niet als je een monster fetish hebt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer dan een papieren zak bij nodig
Jeroen Dijsselbloem, PvdA.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef tho_Omas het volgende:
Wie is die man achter Kant, met die ernstige blik?
Ja, erg sterk van een SGP'er zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Horloge het volgende:
Van der Staaij is geweldig. "Het beeld" is een perceptie inderdaad.
Hij heeft de stukken goed doorgelezen en toont gewoon aan dat Hamer onzin uitkraamt.
Hij zet het goed neer inderdaad. Hij is de hele avond al sterk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Horloge het volgende:
Van der Staaij is geweldig. "Het beeld" is een perceptie inderdaad.
Hij heeft de stukken goed doorgelezen en toont gewoon aan dat Hamer onzin uitkraamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |