Nee, nu verkiezingen, dat zou goed zijn voor Nederlandquote:Op donderdag 14 januari 2010 06:26 schreef Stroekie het volgende:
kut, zit dat kabinet er nog steeds. Evenzo een goede ochtend jullie allemaal
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, nu verkiezingen, dat zou goed zijn voor Nederland
Heeft TMM gister voor niets zitten gillen schreeuwen janken dus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 06:26 schreef Stroekie het volgende:
kut, zit dat kabinet er nog steeds. Evenzo een goede ochtend jullie allemaal
Je verloofde ziet er weer smakelijk uit?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, wakker worden met een nieuwe foto van knuffelturk op facebook
*kijkt nog eens*
Oeh!
Hell yeah!!
*trots*
He sorry, wat zei je?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je verloofde ziet er weer smakelijk uit?
I'll take that as a yesquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He sorry, wat zei je?
Ik was ff fappen
Ja het was een smakelijk meisjequote:
tuurlijk wel. Binnen 6 maanden had geert wilders dan ook zijn eigen lpf explosies gehad. Nu is schade voor bos cluppie onherstelbaar en spint geert er nog meer garen bijquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, nu verkiezingen, dat zou goed zijn voor Nederland
Precies, binnen een jaar 2 keer verkiezingen, dat is enorm slecht voor de economie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Binnen 6 maanden had geert wilders dan ook zijn eigen lpf explosies gehad. Nu is schade voor bos cluppie onherstelbaar en spint geert er nog meer garen bij
verwacht jij dan nog krachtige besluiten van deze brekebeentjes ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Precies, binnen een jaar 2 keer verkiezingen, dat is enorm slecht voor de economie.
ach we waren weer een avond van de straatquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft TMM gister voor niets zitten gillen schreeuwen janken dus?
Dat zeg ik niet, maar laat ze nu maar de rit uitzitten, dat is beterquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verwacht jij dan nog krachtige besluiten van deze brekebeentjes ?
Jou zou ook goed kunnenquote:
zeker eruit gelopen, door bepaalde, herhaaldelijke bewegingenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jou zou ook goed kunnen
De dreveltjes waren uit de gaten geschoten!
Die heb ik al maanden niet meer gemaakt in mijn bed!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
zeker eruit gelopen, door bepaalde, herhaaldelijke bewegingen
Ik had het ook gewoon over het omdraaien in je slaap hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik al maanden niet meer gemaakt in mijn bed!![]()
oei, slopen. Altijd leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef Vlarp het volgende:
Vandaag gaan we slopen!!
Ik zal wel foto's maken en op m'n Twitter zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |