Of men and angels?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:20 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Superherofan.net - objectifying men in pop culture
Of Men And Angels
VGL
De rest post ik maar niet. Die sites zijn veels te stout.
dit vind jij de gewone man?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou van de gewone man
En nog single?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou van de gewone man
Wat zitten z'n oren hoogquote:
dit is geen serieuse vraag toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit vind jij de gewone man?
dit vind jij mooi?
Ja die zag ik net ook staan, een hele reeksquote:
al mijn exenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig Xiance, je hebt een archiefje.
Een mooie alvleesklier is alles wat telt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Desmonkey het volgende:
Het gaat uiteindelijk toch om het innerlijke?
"Gevonden", het zijn plaatjes op internet, het is niet dat ze een voor een (of tegelijk) in je bed zijn te vindenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat Xi jaloers is dat wij zulke mooie mannen gevonden krijgen, en hij niet
Ah, jij bent top?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Desmonkey het volgende:
jeumig, ja dit is de gewone manquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:25 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet? O hier heeft de eerste al aangebeldquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Gevonden", het zijn plaatjes op internet, het is niet dat ze een voor een (of tegelijk) in je bed zijn te vinden.
Hou 'm vast tot zondag danquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet? O hier heeft de eerste al aangebeld
YOU'VE got the point!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Desmonkey het volgende:
Alleen dat point is utter bullquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |