Nee, nog geen idee.. iets met economie ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook wel natuurlijk.. maar weet je al wat je ongeveer gaat studeren?
Zegt élke E&M'erquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, nog geen idee.. iets met economie ofzo.jij?
Ja ik zeg ook al iets met economie ofzo de afgelopen 3-4 jaar, daarvoor was het advocaat of tandarts of psycholoog alles is voorbij gekomenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, nog geen idee.. iets met economie ofzo.jij?
Gel kiz disci olup paralari kiralim.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook al iets met economie ofzo de afgelopen 3-4 jaar, daarvoor was het advocaat of tandarts of psycholoog alles is voorbij gekomen
Echt hequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gel kiz disci olup paralari kiralim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoor. Leek me eerlijk gezegd ook wel leuk werk hahaha.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt healleen daarom wilde ik het
Uiteindelijk heb ik bio laten vallen en nu kan het niet meer
![]()
Haha, heerlijk mensen zien lijdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Leek me eerlijk gezegd ook wel leuk werk hahaha.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Ayca het volgende:
VIDEO KILLED THE RADIO STAR VIDEO KILLED THE RADIO STARThe BugglesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1e videoclip ooit op MTV![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alleen jij denkt daar aan.Zo bedoelde ik het niet eens.
Jezus wat is dit foutquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat dan?je vindt het leuk om in mensen hun mond te zitten wroeten?
Ja en gewoon lekker rustig werk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat dan?je vindt het leuk om in mensen hun mond te zitten wroeten?
Haha echt dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
The Buggles![]()
1e videoclip ooit op MTV
Tuurlijk wel gewoon in de 2de kamer, dan word je een soort van Turkse Geert Wildersquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Of ik wil werk waar ik lekker fel mijn mening kan uiten, maar daar krijg je toch nooit voor betaald.
Iedereen zal me bekogelen met tomaten. Op fok haat iedereen al, moet je na gaan hoe dat in het echt zal gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tuurlijk wel gewoon in de 2de kamer, dan word je een soort van Turkse Geert Wilders
Hmm of huisartsquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja en gewoon lekker rustig werk.
En dan behandel ik ze niet. Sorry ik mag geen bloot zien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Rookert het volgende:
Lekker, komen mensen bij je met schimmels, geslachtsziekten en aambeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |