Ja, maar jullie mogen elkaar wel zien voor het huwelijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Daarlijk heeft ze een lelijke kop en dan....
Butterface
Everything but her face
B-b-b-b-Buttersquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Daarlijk heeft ze een lelijke kop en dan....
Butterface
Everything but her face
ik weet wel wie je bedoelt hoor....quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een vrouw![]()
En niet gewoon een vrouw, maar een topvrouw
aangezien iedereen kenmerken over zichzelf vertelde deed ik dat ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat wat je zoekt in een vrouw? Ik ga voor je op zoek.
een jongen uit mijn klas heeft ook 47, best grootquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:20 schreef Rookert het volgende:
Gaan we zo weer beginnen![]()
1.93 meter (ongeveer)
81 kilo (vorige week)
Schoenmaat: 47
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat wat je zoekt in een vrouw? Ik ga voor je op zoek.
Nee valt wel mee, ik was eerst zwaarder, maar ben afgevallen door roeien en dat komt nu weer terug in spieren dus zit in overgangsfase. Ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:21 schreef Gratau het volgende:
[..]
een jongen uit mijn klas heeft ook 47, best groot![]()
volgens mij ben je best mager onnie?
roeien das wel vet. op de kano is nog vetterquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, ik was eerst zwaarder, maar ben afgevallen door roeien en dat komt nu weer terug in spieren dus zit in overgangsfase. Ofzo
hahahhaha, volgens mij getuigt ze niet echt van slimquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, als hij ook groot en sterk is, is het goed.
Winterstop en er ligt ijsquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef Gratau het volgende:
[..]
roeien das wel vet. op de kano is nog vetter
al dikke spierballen dan
Je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef Gratau het volgende:
[..]
hahahhaha, volgens mij getuigt ze niet echt van slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |