abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76786845
Ik ben een pure Turk.
pi_76786930
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

In de 4e schoolexamens? Volgens mij niet hoor. Je hebt in de 4e wel gewoon tentamens, maar geen examens. En wanneer dergelijke tentamens zijn gehaald krijg je een aantal vrijstellingen: maatschappij bijvoorbeeld.
In de vierde heb je volgens mij wel al schoolexamens. Dat zijn toch gewoon SE's? Die hebben wij al in 4 vwo.
Ik ben een pure Turk.
pi_76786987
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef Rookert het volgende:

[..]

Tja, slikken en doorgaan, je kan er vrij weinig meer aan doen. Je bent straks wel blij met je papiertje hoor
Dat is zeker zo en dat is juist wat me laat twijfelen.
Ik ben een pure Turk.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:21:09 #4
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76787098
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Krijg je op de vavo ook alle vakken opnieuw?
Dat ligt er natuurlijk aan. Volgens mij is het zo dat wanneer je op 4VWO een aantal vakken heb gehaald je ook een aantal vrijstellingen krijgt. Sowieso krijg je dan vrijstelling voor maatschappij, voor je PO's en voor je profielwerkstuk -mocht je die gemaakt hebben.
pi_76787132
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

In de vierde heb je volgens mij wel al schoolexamens. Dat zijn toch gewoon SE's? Die hebben wij al in 4 vwo.
Dat zijn PTA's die meetellen voor je eindcijfer in de 6e qua schoolcijfer, je SE.

Ik had 3 jaar terug wel geschiedenis, duits en frans afgesloten voor SE ja, maar ik had nog oude profielen
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:22:13 #6
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76787162
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met schoolexamens dan? Op 4 Havo worden volgens mij geen schoolexamens gegeven, maar alleen tentamens. In ieder geval wel wanneer je Havo-opstap (twee-jarig) doet op de Vavo.
pi_76787192
Idd waarom is dit eigenlijk geen centraal topic? niet dat dat iets toevoegt..
pi_76787393
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk aan. Volgens mij is het zo dat wanneer je op 4VWO een aantal vakken heb gehaald je ook een aantal vrijstellingen krijgt. Sowieso krijg je dan vrijstelling voor maatschappij, voor je PO's en voor je profielwerkstuk -mocht je die gemaakt hebben.
Volgens mij was VWO op jouw school of in jouw tijd echt anders. Je kent geen schoolexamens in de vierde, maar wel maatschappij(?), PO's en profielwerkstukken(?).

Ik sluit dit jaar het vak ANW alleen af, komt die dan wel op m'n diploma van de havo te staan? CKV sluit ik 40% af. Levensbeschouwing/maatschappij 60%. Denk dat de overgang naar havo lastig wordt en heb geen zin om het uit te zoeken, omdat ik ook nog geen geschikte HBO-opleiding heb gevonden.

Iets aan te raden?
Ik ben een pure Turk.
pi_76787444
Ze willen hun maar haten, als ze over hun praten, ze hebben niks gedaan ..

Precies, ze moeten werken
pi_76787449
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met schoolexamens dan? Op 4 Havo worden volgens mij geen schoolexamens gegeven, maar alleen tentamens. In ieder geval wel wanneer je Havo-opstap (twee-jarig) doet op de Vavo.
Wat Rookert zegt, PTA voor je SE's..
Ik ben een pure Turk.
pi_76787451
Ja, gewoon doorgaan met vwo.
pi_76787500
Hey Rookert een vraagje: hoe heb jij wiskunde B gehaald? Echt met klassikaal les of had je het ook aan gekund met alleen het boek en volledige inzet? (het vierde jaar)
Ik ben een pure Turk.
pi_76787684
Waarom vraag je dat aan Rookert en niet aan mij
pi_76787744
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
Waarom vraag je dat aan Rookert en niet aan mij
Ok, de vraag is ook voor jou.
Ik ben een pure Turk.
pi_76787803
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ok, de vraag is ook voor jou.
Ja, dat kan je doen, eerlijk gezegd deed ik dat ook want mijn lerares was echt kut.
pi_76787847
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey Rookert een vraagje: hoe heb jij wiskunde B gehaald? Echt met klassikaal les of had je het ook aan gekund met alleen het boek en volledige inzet? (het vierde jaar)
In het 4e jaar?

Ik heb het 1e deel met analyse niet zo heel goed gedaan, stond uiteindelijk een 5,8 daarvoor, maar toen kwam statistiek en daar had ik toen paar dikke 8'en voor gehaald en een 9. Stond toen net een 7, best relaxed. Het gaat gewoon puur om sommen maken, echt maken, niet leren of lezen, maar maken. Desnoods doe je examenopgaven, als je maar bezig bent.
pi_76787980
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:

[..]

In het 4e jaar?

Ik heb het 1e deel met analyse niet zo heel goed gedaan, stond uiteindelijk een 5,8 daarvoor, maar toen kwam statistiek en daar had ik toen paar dikke 8'en voor gehaald en een 9. Stond toen net een 7, best relaxed. Het gaat gewoon puur om sommen maken, echt maken, niet leren of lezen, maar maken. Desnoods doe je examenopgaven, als je maar bezig bent.
Ik heb zo'n spijt van m'n profielkeuze. Heb ik er iets aan als ik kan slagen voor wib?
Ik ben een pure Turk.
pi_76788105
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb zo'n spijt van m'n profielkeuze. Heb ik er iets aan als ik kan slagen voor wib?
Jij hebt nu toch Wia?
pi_76788175
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Ayca het volgende:

[..]

Jij hebt nu toch Wia?
Ja, maar het is zo poep. Met een klein beetje inzet heb je het hoofdstuk binnen een week af en heb je weken lang niets te doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76788248
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wisk b is handig bij de wat hogere economische studies zoals econometrie (hoewel dat echt pittig is), misschien ook wel bij IBA enzo. Maar vooral bij studies waar rekenen wel echt een vak apart is, denk niet dat je dat trekt
pi_76788275
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wisk b is handig bij de wat hogere economische studies zoals econometrie (hoewel dat echt pittig is), misschien ook wel bij IBA enzo. Maar vooral bij studies waar rekenen wel echt een vak apart is, denk niet dat je dat trekt
Wat moet ik met mijn toekomst..
Ik ben een pure Turk.
pi_76788285
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar het is zo poep. Met een klein beetje inzet heb je het hoofdstuk binnen een week af en heb je weken lang niets te doen.
Klopt ik heb het ook, het is echt zoo simpel Maar dan kan je tenminste lekker hoog scoren En je hebt toch em bijna alle studies die je kan doen met em kan je ook zonder WiB
pi_76788335
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Ayca het volgende:

[..]

Klopt ik heb het ook, het is echt zoo simpel Maar dan kan je tenminste lekker hoog scoren En je hebt toch em bijna alle studies die je kan doen met em kan je ook zonder WiB
Ja je kan het zonder wib, maar ik hoor van iedereen dat het wel heel handig is..

wia is echt lachwekkend, als dit VWO-niveau is, vraag ik me af hoe makkelijk VMBO wel niet is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76788377
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik zou idd knetterharde negens gaan halen voor Wis A, gewoon als sport om te zien hoe dicht je bij de 10 kan komen. Scheelt je heel veel werk bij CE's
pi_76788476
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja je kan het zonder wib, maar ik hoor van iedereen dat het wel heel handig is..

wia is echt lachwekkend, als dit VWO-niveau is, vraag ik me af hoe makkelijk VMBO wel niet is.
Ja, dat klopt ook wel natuurlijk.. maar weet je al wat je ongeveer gaat studeren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')