In dit soort debatten vind ik haar altijd verruit de beste. Ook nu is ze bezig emt een taktiek. Kant roept vanuit de emotie, zonder gedachte. Femke heeft een gedachte om ze in het nauw te sluiten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
ik snap wel waarom men op van geel stemt, van geel komt over als een bestuurder, halsema als een leuke luis in de pels.
Ik ben het niet direct oneens met je, maar er zit natuurlijk een huge verschil tussen 'alle landen' en 'een paar maatjes'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ik ben het niet met je eens. laat ik het daar bij laten. ik constateer dat het kabinet de ruimte open laat om een oorlogje te starten mits er iets meer maatjes worden geronseld. zo walgelijk
ja na de schorsingquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef Droopie het volgende:
Komen straks nu ook de Premier en Vice-premiers nog aan het woord?
Update 99% van 'onze' troepen zijn al een tijdje weg uit Irak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef Silven het volgende:
Je krijgt gewoon de neiging om daar binnen te stappen, zeggen dat ze allemaal hun muil moeten houden, Balkie op moet zouten, en dat we volgende week het fileprobleem op gaan lossen en alles koek en ei is. En dat iedereen uit Irak terugkomt. Daar zit geen enkele toekomst in. Ze doppen hun eigen boontjes maar. Zijn die mensen in dat zaaltje in een trance ofzo..
Pechtold is verruit de bestequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
In dit soort debatten vind ik haar altijd verruit de beste. Ook nu is ze bezig emt een taktiek. Kant roept vanuit de emotie, zonder gedachte. Femke heeft een gedachte om ze in het nauw te sluiten.
Deze partij wordt niet afgestraft zolang de hele bible belt plichtsgetrouw blijft stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Apoca het volgende:
Hoop dat het CDA eindelijk eens in verkiezingen afgestraft zal worden. Is toch fijn om als partij in het "midden" te staan, en lekker van rechts naar links te kunnen draaien en zo zieltjes te winnen. Ze moeten maar eens 4 jaar in de kamer zitten en geen deel uit maken van het kabinet.
In all fairness, hij zit in een onmogelijke positie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef ASroma het volgende:
die van geel wordt met dit soort debatten altijd doorgezaagd, wat een incompetente lul is toch
Daar wil hij niet echt op ingaan. Het gaat allemaal over de "algemene zin".quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef Igen het volgende:
Mag je uit de woorden van Van Geel concluderen, dat de CDA-fractie nog steeds voor 100% achter de verklaring van Balkenende van gisteren staat?
de behoudende man die keihard werkt ziet meer in types als van geel dan opgewonden standjes als halsema.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
In dit soort debatten vind ik haar altijd verruit de beste. Ook nu is ze bezig emt een taktiek. Kant roept vanuit de emotie, zonder gedachte. Femke heeft een gedachte om ze in het nauw te sluiten.
Nee, geen PvdA.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef borisz het volgende:
Tijd voor D66+VVD+PVDA dan Alexander Rinnooy Kan als MP.
Wacht maar tot Hamer zo komtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik kan er werkelijk nog steeds niet over uit dat van Geel gewoon de woedende PvdA van gister glashard ontkent. Dat kan toch gewoon echt niet?
ook nog een schorsing..quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef borisz het volgende:
Tijd voor D66+VVD+PVDA dan Alexander Rinnooy Kan als MP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |