Zie je tenminste goed wat voor inhoudloze mensen er in het kabinet zitten. Als je zoiets in een land ziet met een sterk leider praat je wel anders. De meeste landen hebben een leider met ballen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk om dit 'debat' i.c.m. de opmerkingen in dit topic. Geweldig hahahah
Nouja, normaal praat hij langzamer en neemt hij af en toe pauze. Nu is hij heel gehaast aan het praten en struikelt hij veel meer dan normaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
doet ie altijd, die vent kan niet spreken.
Dat zijn fractievoorzittersquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
geel, slob..
das ministers die kabinet tegenwoordig
ah ja, de realist... recht is gebaseerd op de meerderheid/sterkste...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jij zei 'alle landen' dan zou het internationaal recht er ook wel naar zijn, of als op dat punt irrelevant worden beschouwd.
Zoals Berlusconi zekerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Silven het volgende:
[..]
Zie je tenminste goed wat voor inhoudloze mensen er in het kabinet zitten. Als je zoiets in een land ziet met een sterk leider praat je wel anders. De meeste landen hebben een leider met ballen.
Wat is jouw eerste taal?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
geel, slob..
das ministers die kabinet tegenwoordig
Ja, of denk je dat er alleen een oorlog kan worden begonnen als alle landen er het mee eens zijn? Lijkt me niet dat er dan nog sprake is van conflict of wel?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ah ja, de realist... recht is gebaseerd op de meerderheid/sterkste...
Ik lachtequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef ErikT het volgende:
Van Geel: "Die zou ook van u kunnen komen."
Nog liever dat. Die heeft tenminste charisma en verstand. Enkele criminele invloeden daargelaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |