Je moet ook wel. Je kunt je niet veroorloven om iets fout te zeggen, dus dan kun je beter niets zeggen.quote:
REcht is iets objectiefs. Dat is wat zeker is. En als je 10 bondgenoten kan vinden die het met je eens zijn dan zegt dat helemaal niks. Het erge is dat je met zo'n redenering, mits je meer maatjes bij elkaar zoekt (want dat is wat de brief eigenlijk zegt), net zo goed weer een oorlog kan starten!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Natuurlijk, of denk je dat moraal iets objectiefs is?
Kabinetscrises zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef JohnLocke het volgende:
Persoonlijk boeit die hele Irak-kwestie me overigens heel weinig, ik had gewoon zin in het drama van nieuwe verkiezingen
Hij lult zich in allerlei bochten, maar komt er (voor zichzelf) wel weer uit.quote:
Hij is net zo'n pannekoek als Balkenendequote:
Heb jij al een minister aan het woord gezien?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
wat leugenaar is al die ministers in kabinet
quote:Wim van de Camp ( CDA) (follow)
Vandaag, 23:16
In Brussel,even met een glas het live debat Irak volgen Die toch altijd weer oprechte verontwaardiging van Femke, ik zal er nooit aan wennen
Jij zei 'alle landen' dan zou het internationaal recht er ook wel naar zijn, of als op dat punt irrelevant worden beschouwd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
REcht is iets objectiefs. Dat is wat zeker is. En als je 10 bondgenoten kan vinden die het met je eens zijn dan zegt dat helemaal niks. Het erge is dat je met zo'n redenering, mits je meer maatjes bij elkaar zoekt (want dat is wat de brief eigenlijk zegt), net zo goed weer een oorlog kan starten!
doet ie altijd, die vent kan niet spreken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
van Geel lijkt inderdaad echt piszenuwachtig.
Je reacties zijn niet echt van hoog niveau. Zelfs het CDA en PvdA doen het beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
wanneer dien ze de motie van wan vertrouwne
Nee, dit is het essentiėle punt waar het deze nacht over zal gaan vrees ik. Het onderscheid Balkenende toen/Balkenende nu.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef Queque het volgende:
Wat een nondiscussie tussen femke en van geel.
Ja, het is wat, mensen met principes in de politiek...quote:
geel, slob..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb jij al een minister aan het woord gezien?
Wilders zal zich er wel in kunnen vinden. Formulens e.d.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je reacties zijn niet echt van hoog niveau. Zelfs het CDA en PvdA doen het beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |