Dan doen we datquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dacht je dat ik niet wat langer uit had willen slapen?![]()
Wat had jij in gedachten dan?
En ja, ik wil wel van Purmerend vertrekken.![]()
Die trein eerder is ook prima hoor, was niet geheel gemeendquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:23 schreef 8108139dpths het volgende:
We kunnen ook die van 11:43 nemen, dan zijn we tegen 3-en in Emmen.
Toeval, of meant to be?quote:18. 172 Ezechielk
18. 172 Huppelmuts
10:43 it isquote:
Natuurlijk kan dat.quote:Vooruit, als ik mijn fiets bij jou kan stallen voor de tijd dat we weg zijn
Ohja jij bent de man van huppelmuts he, was ik helegaar vergetenquote:
* Ezechielk met pijn in zijn hart vast zijn wekker gaat zettenquote:
Zonder vreemde menschen die aan mijn stalen ros zitten?quote:[..]
Natuurlijk kan dat.
Nee, dat is Huppelman. Chantal en ik hebben alleen eeuwig durende trouwplannenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja jij bent de man van huppelmuts he, was ik helegaar vergeten
Meant to bequote:
Huh maar Huppelman zit toch niet op fokquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk met pijn in zijn hart vast zijn wekker gaat zetten
[..]
Zonder vreemde menschen die aan mijn stalen ros zitten?
[..]
Nee, dat is Huppelman. Chantal en ik hebben alleen eeuwig durende trouwplannen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh maar Huppelman zit toch niet op fok
Jawel heurquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh maar Huppelman zit toch niet op fok
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zonder vreemde menschen die aan mijn stalen ros zitten?
Laatste tijd steeds meer. Kom wat vaker in de SC, en je zal hem tegenkomenquote:
Vast wel. En ik geloof niet dat je haar gemeet heb, tot ik pics ziequote:
Bij het bier? Dat vind hij lekker namelijkquote:
HA pics komen er sowieso nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vast wel. En ik geloof niet dat je haar gemeet heb, tot ik pics zie
waarom nietquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij het bier? Dat vind hij lekker namelijk
Omdat ik geen foto's van mezelf zet op fok hequote:
Jawelquote:
Het is wel mijn fiets hequote:Op donderdag 14 januari 2010 09:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dan moet ik hem teleurstellen, het bier is op...
Ze hoeven ook niet op Fokquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ik geen foto's van mezelf zet op fok he
Maar maar hoe moeten wij dan kunnen zien hoe romantisch het was dan is er geen bewijsquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ik geen foto's van mezelf zet op fok he
Dacht je dat ik ze jou ging mailen, ken je niet eensquote:
Zal wel een video maken voor een nieuwe videotopic, dan hoor je mijn saaie stem en die van Marijkequote:Op donderdag 14 januari 2010 09:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar hoe moeten wij dan kunnen zien hoe romantisch het was dan is er geen bewijs
Omdat het kan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:45 schreef Paul het volgende:
Waarom zitten fokkers nou elke dag in mn fotoboek te fappen op m'n zusje
[ afbeelding ]
Stemmen hoeven wij niet te horen. Wij willen jullie in actie zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal wel een video maken voor een nieuwe videotopic, dan hoor je mijn saaie stem en die van Marijke
MSNquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Dacht je dat ik ze jou ging mailen, ken je niet eens
Wie weet.. na Krentenbol pas ik op met alle fokkersquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
MSN
En dan gaan wij ook meeten, leren we elkaar kennen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt, dat kan je aan 9 van de 10 personen in de SC vragenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie weet.. na Krentenbol pas ik op met alle fokkers
Maar dan kijk ik nog wel uit naar wie ik mijn foto's stuur, dat doe ik alleen bij mensen die ik goed kenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben echt, dat kan je aan 9 van de 10 personen in de SC vragen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
SerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou eigenlijk om half 9 opstaan, ben pas 20 minuten wakker
Ik moet over een kwartier weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SerieusIk zou eigenlijk om half 9 opstaan, ben pas 20 minuten wakker
Ik moet over een kwartier weg
Ga eens gauw opschieten dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja huppel eens wat snelllerquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ga eens gauw opschieten dan!
Krentenbol?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie weet.. na Krentenbol pas ik op met alle fokkers
Ik hoef alleen m;n spullen nog te pakkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ga eens gauw opschieten dan!
Je wilt er niet over praten?quote:
Ik moet die dingen sowieso niet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:00 schreef Panda72 het volgende:
Krentenbol met kaas![]()
gewone krentenbollen hoef ik niet
Ik heb ook liever een lekker zak patat maar een krentenbol met kaas gaat er eens in de zoveel maanden best wel inquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moet die dingen sowieso niet...
quote:
Bolletje gebakken ei FTW!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een lekker zak patat maar een krentenbol met kaas gaat er eens in de zoveel maanden best wel in![]()
Maar als ik de keus heb tussen patat en een krentenbol
Dat was een man die zich als fokster voordeed. Moment, ik zoek even het ontmaskertopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |