Hoe durf jequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb je post niet gezien. Ik zag gewoon een post van jou over het hoofd
Ik doe niet gemeen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo gemeen tegen mij?je weet toch dat ik niet kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ah okequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan dat omdraaitruukje niet, anders had ik het je laten zien![]()
Daar zit wat in, maar dan weet ik het nog niet hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik wou dan was het me wel gelukt, had allen zelf geen zin om op de grond te gaan liggen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet gemeen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat je sorry zei
![]()
er komt nog wel een volgende keerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef PownijN het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar dan weet ik het nog niet hoor
Waarom denk ik dat ik daar al ruim over heen zitquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
Morgen is het 14 januari. 14 dagen na 1 januari. 2000 posts gemaakt. Dan is mijn gemiddelde posts aantal zo'n 142,85 posts op een dag.
Ik heb geen idee. Jij hebt het niet druk genoeg met school?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat ik daar al ruim over heen zit
Zoiets of ik maak me er niet druk genoeg meequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Jij hebt het niet druk genoeg met school?
Èn geen foto, èn je vergeet alle schatjes uit de SC in je verhaalquote:
Ik kan er op school dus niks aan doen want niemand kan nog inloggen op de pc's daarquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets of ik maak me er niet druk genoeg meeniet dat ik er altijd thuis wat aan kan doen
Bij mij ook zoietsquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig staat er bij mijn gemiddelde 26
Ja maar ik moest stoppen met het verhaal van Huppelmuts.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef PownijN het volgende:
[..]
Èn geen foto, èn je vergeet alle schatjes uit de SC in je verhaal
Goh zijn ze daar ook al zo handigquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan er op school dus niks aan doen want niemand kan nog inloggen op de pc's daar
Samen, samen, samen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik gaan douchen?
Of gaan slapen?
Of..allebei?
Slapen onder de douche!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik gaan douchen?
Of gaan slapen?
Of..allebei?
Ja, amar we zijn net verhuisd he, dan mag datquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh zijn ze daar ook al zo handig
Nu ben ik ontroostbaar. Tenzij je verder gaat en nog meer schatjes erin noemt, dan ben ik een beetje troostbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik moest stoppen met het verhaal van Huppelmuts.
dan juist nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, amar we zijn net verhuisd he, dan mag dat
HAHAHAHAHA NO LIFER!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik toch nog maar eens een poging ondernemen![]()
Ja, ik ook. Als ik een laptop heb en een vrije dag. Eens kijken hoever ik dan kan komenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik toch nog maar eens een poging ondernemen![]()
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Douchen?
Of slapen?
Of...allebei?
Ik zal wel weer een keer een verhaaltje makenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef PownijN het volgende:
[..]
Nu ben ik ontroostbaar. Tenzij je verder gaat en nog meer schatjes erin noemt, dan ben ik een beetje troostbaar
Een dag slapenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga slapen dag.
Hij valt mij niet lastig!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef timmmmm het volgende:
Laat deluna met rust, pownijn, val dat arme meisje niet lastig
Het spijt mequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef timmmmm het volgende:
Laat deluna met rust, pownijn, val dat arme meisje niet lastig
Niet als je het met mij doet...quote:
Jeujquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een keer een verhaaltje maken
Dan nog duurt een dag lang, en.... Slapen? Wij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet als je het met mij doet...
Oh, ik dacht iets met de tijd vergeten en een dag die maar een uur lijkt te duren, maar sorry hoor, dan zal ik het wel verkeerd hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef PownijN het volgende:
[..]
Dan nog duurt een dag lang, en.... Slapen? Wij?
No wai!
Heb je heulemaal niet verkeerd lieverdquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets met de tijd vergeten en een dag die maar een uur lijkt te duren, maar sorry hoor, dan zal ik het wel verkeerd hebben
Deze geven, werkt het beste:quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:07 schreef Desunoto het volgende:
Eends mohawk is omgevallen.
Zwakke gel.
Eends mohawk stootte tegen de bovenkant van de tekening en is daarom gebogen, maar staat nu weer recht overeind!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:07 schreef Desunoto het volgende:
Eends mohawk is omgevallen.
Zwakke gel.
Op andere gel-dingen staat dat gel-niveau tot 4quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze geven, werkt het beste:
[ afbeelding ]
Je hebt er ook nog een met 8.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:10 schreef PownijN het volgende:
[..]
Op andere gel-dingen staat dat gel-niveau tot 4!
Zou kunnen, geen ideequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:10 schreef PownijN het volgende:
[..]
Op andere gel-dingen staat dat gel-niveau tot 4!
Maak de nieuwe met eends mohawk recht overeind!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:11 schreef aight1 het volgende:
Ik heb geen nieuwe paint voor de nieuwe pagina
Speciaal voor jou!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maak de nieuwe met eends mohawk recht overeind!
En je hebt geen fipoquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:11 schreef aight1 het volgende:
Ik heb geen nieuwe paint voor de nieuwe pagina
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Ooh..dan zeg ik al niets meer...quote:
Ooh... Dan geen belangrijk gesprek ...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh..dan zeg ik al niets meer...
Ik bedoelde hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ooh... Dan geen belangrijk gesprek ...
Nee geen sneeuw meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 06:42 schreef Ezechielk het volgende:
Is het bij jullie ook licht aan het sneeuwen?
Joepiequote:Op donderdag 14 januari 2010 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens het nieuws is het aan het dooien
Hier dooit het al met 0.2 gradenquote:Op donderdag 14 januari 2010 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens het nieuws is het aan het dooien
nee ik denk door de kou in combinatie met iets anders waar vrouwen last van hebbenquote:
De fijnste week van de maandquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee ik denk door de kou in combinatie met iets anders waar vrouwen last van hebben
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
Erwin!
Hoe laat vertrekken we zaterdag eigenlijk?
Gloeiende gloeiende, mijn nachtrust, wat doe jequote:
Dacht je dat ik niet wat langer uit had willen slapen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende, mijn nachtrust, wat doe je
En hieruit begrijp ik dat ik naar jou toe kom met mijn tassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |